اعدام نماینده ابوبکر البغدادی در موصل

این منابع خاطر نشان کردند که داعش وی را صبح روز یکشنبه (دیروز) به اتهام توطئه و برنامه ریزی برای کنار گذاشتن والی موصل و نشاندن خود به جای او، اعدام کرد. از سوی دیگر سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق امروز دوشنبه اعلام کرد: گروهک تروریستی – تکفیری داعش ۳۰ نفر از …

این منابع خاطر نشان کردند که داعش وی را صبح روز یکشنبه (دیروز) به اتهام توطئه و برنامه ریزی برای کنار گذاشتن والی موصل و نشاندن خود به جای او، اعدام کرد.

از سوی دیگر سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق امروز دوشنبه اعلام کرد: گروهک تروریستی – تکفیری داعش ۳۰ نفر از نیروهای خود را در شهرهای الرمادی و فلوجه واقع در استان الانبار به اتهام ارتباط با نیروهای امنیتی عراق اعدام کرد.

منابع رسانه ای و امنیتی عراقی طی مدت اخیر اعلام کرده اند که گروهک تروریستی تکفیری – داعش شمار زیادی از نیروها و سرکرده های خود را به اتهام های مختلف در عراق و سوریه اعدام کرده است.

این اعدام ها نشان می دهد که این گروهک تروریستی هیج ابایی از کشتار مردم و حتی سران خود ندارد و همه باید مطیع محض آن باشند در غیر این صورت جان خود را از دست می دهند.

چند روز پیش رسانه های عراقی اعلام کردند که این گروهک تروریستی یک پیر زن ۸۰ ساله را به دلیل نپذیرفتن دیدگاه های داعش اعدام کرد.

داعش از خرداد ماه سال گذشته برخی مناطق عراق را به اشغال خود در آورده و طی این مدت مرتکب جنایت های زیادی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا