سامسونگ درخدمت مبتلایان آلزایمر و اوتیسم

در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me) سامسونگ که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است، برنده پنج جایزه از جمله جایزه طلا در گروه تکنولوژی‌های فضای مجازی شد. سامسونگ هفت جایزه هم با کمپین «رونمایی از استعدادها» (Launching People) به دست آورد؛ کمپینی که کاربران را تشویق به طرح …

در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me) سامسونگ که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است، برنده پنج جایزه از جمله جایزه طلا در گروه تکنولوژی‌های فضای مجازی شد.

سامسونگ هفت جایزه هم با کمپین «رونمایی از استعدادها» (Launching People) به دست آورد؛ کمپینی که کاربران را تشویق به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ می‌کند.

از دیگر کمپین‌های سامسونگ که در این جشنواره موفق به دریافت هفت جایزه شد، کمپین «کامیون ایمن» (Safety Truck) بود. این کمپین که به منظور جلوگیری از تصادفات جاده‌ای طراحی شده، جایزه‌ای را از آن خود کرد که هرساله به ایده‌های پیشرویی اهدا می‌شود که بتوانند مسیر جدیدی برای صنعت تعیین کنند. اپلیکیشن «حافظه ذخیره» (Back up Memory) نیز برنده سه جایزه مختلف از این جشنواره شد. این اپلیکیشن برای آن دسته از مبتلایان به آلزایمر که هنوز در مراحل اولیه آن به سر می‌برند طراحی شده است. همچنین «دستان شنوا» (Hearing Hands) که یک سرویس مخصوص زبان اشاره‌ است نیز دو جایزه برنز از این جشنواره دریافت کرد.

امسال شصت و دومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت “شیرهای کن” بود که در آن شرکت‌هایی از ۹۰ کشور جهان، بیش از ۴۰ هزار اثر را در زمینه‌های مختلفی چون تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی، بازاریابی و روابط عمومی در ۲۰ دسته‌بندی مختلف به نمایش گذاشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا