اسرائیل فساد مالی عباس را فاش کرد

رژیم صهیونیستی در واکنش به پیوستن فلسطین به دادگاه جنایات کیفری (اول آوریل ۲۰۱۵) و قصد تشکیلات خودگردان برای ارائه شکایات ضد اسرائیلی به این دادگاه، فساد مالی «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان و برخی دیگر از اعضای این تشکیلات را افشا کرد. رادیو رژیم صهیونیستی «ریشت بیت» امروز (یکشنبه) فاش کرد که سفرهای …

رژیم صهیونیستی در واکنش به پیوستن فلسطین به دادگاه جنایات کیفری (اول آوریل ۲۰۱۵) و قصد تشکیلات خودگردان برای ارائه شکایات ضد اسرائیلی به این دادگاه، فساد مالی «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان و برخی دیگر از اعضای این تشکیلات را افشا کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی «ریشت بیت» امروز (یکشنبه) فاش کرد که سفرهای عباس و «صائب عریقات» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» و «جبریل رجوب» دیگر عضو تشکیلات به خارج در خلال سه سال اخیر معادل نیمی از مخارج فلسطین بوده است.

ریشت بیت ابتدا با وضعیت اقتصادی سخت تشکیلات خودگردان آغاز کرد و افزود: اما این وضعیت سخت اقتصادی بر سفرهای رهبران تشکیلات خودگردان تاثیری نگذاشت و تعداد روزهایی که آنها در خارج به سر بردند (در سال ۲۰۱۴) مابین ۱۵۰ تا ۱۷۰ روز بوده ست.

وبگاه اینترنتی ریشت بیت در ادامه افزود: ابومازن در سال ۲۰۱۲ ، ۱۸۸ روز و در سال ۲۰۱۳ ، ۱۶۶ روز را در خارج از فلسطین گذرانده و عریقات و الرجوب در رتبه‌های دوم و سوم با ۱۵۰ تا ۱۷۰ روز قرار دارند.

نوشته های مشابه

بنا بر این گزارش، با شروع امسال (۲۰۱۵) عباس ۸۱ روز، الرجوب ۶۱ روز، عریقات ۷ روز، یاسر عبد ربه ۴۸ روز، نیبل شعث ۴۰ روز، سلام فیاض ۵۳روز، محمود الهباش ۵۱ روز، ماجد فرج ۵۲ روز، محمد اشتیه ۳۵ روز، و رامی الحمدالله ۱۶ روز را در خارج از فلسطین به سر برده‌اند.

کارشناسان معتقدند که رژیم صهیونیستی با این اقدامات به دنبال ترور شخصیتی عباس و دیگر رهبران تشکیلات خودگردان در افکارعمومی جامعه فلسطینی در راستای جنگ روانی است.

دکمه بازگشت به بالا