افطاری احمدی‌ نژاد با ۱۶ سایت خبری

چهره های جوان در حیاط دفتر رئیس دولت سابق حضور یافتند. دعوتنامه مراسم از یک هفته قبل صادر شده بود. ورود و خروج خبرنگاران دعوت شده به شدت کنترل می‌شد و هر که نامش در لیست نبود به نشست راه نمی یافت. تنها نمایندگانی از ١٦ سایت خبری اصولگرا راه یافتند. در این جلسه بر …

چهره های جوان در حیاط دفتر رئیس دولت سابق حضور یافتند. دعوتنامه مراسم از یک هفته قبل صادر شده بود. ورود و خروج خبرنگاران دعوت شده به شدت کنترل می‌شد و هر که نامش در لیست نبود به نشست راه نمی یافت. تنها نمایندگانی از ١٦ سایت خبری اصولگرا راه یافتند.

در این جلسه بر خلاف دیگر جلسات احمدی نژاد خبر از سخنرانی ها و صحبت هایی که گاه غیر متعارف بودنش تعجب همگان را بر می انگیزد، نبود حتی این بار حرفی از «بهار» هم نزد. محمود احمدی نژاد در این جلسه که قبل از افطار برگزار شد از نمایندگان ١٦ سایت اصولگرایی که به دعوتش در آن جلسه حاضر شده بودند گزارشی از میزان بازدید سایت های شان و عملکردشان گرفت و حتی به نماینده یکی از سایت ها که از منتقدان اصولگرای او محسوب می شود علت انتقادهای پی درپی از خودش را پرسید.

در این جلسه سید مجتبی ثمره هاشمی، مشاور عالی احمدی نژاد در دوران ریاستش بر دولت و عبدالرضا داوری که این روزها در شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی بسیار پر کار شده است و همه جا به دفاع از احمدی نژاد و عملکردش می پردازد و ظاهرا وظیفه نخستین واکنش ها به اتفاقات حواشی احمدی نژاد مانند بازداشت بقایی و امثالهم را عهده دار است نیز حضور داشتند.

و البته مسئولان رسانه ای احمدی نژاد که این روزها در سایت دولت بهار مشغولند و هفته نامه مستضعفین را منتشر می کنند حضور داشتند. مراسم گویا بیشتر یک مقدمه برای نشست های رسانه ای بعدی بود و شواهد نشان از آن دارد که برنامه احمدی نژاد برای بازگشت به سیاست از همه لحاظ حساب شده که ارتباط گیری با رسانه های همسو از قدم های اصلی آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا