ثروتمندترین زوج های هالیوود معرفی شدند

به گزاش موبنا، در گزارش این سایت، زوج «سلما هایک» و «فرانسیس هنری دپینالت» در صدر فهرست این جدول با ۱۵ بیلیون دلار جای گرفته اند. سلما هایک که بازی در آثار سینمایی از جمله «فریدا» و «دسپرادو» را در کارنامه هنری خود دارد با «فرانسیس هنری دپینالت» تاجر مشهور فرانسوی زندگی می کند. استیون …

به گزاش موبنا، در گزارش این سایت، زوج «سلما هایک» و «فرانسیس هنری دپینالت» در صدر فهرست این جدول با ۱۵ بیلیون دلار جای گرفته اند.

سلما هایک که بازی در آثار سینمایی از جمله «فریدا» و «دسپرادو» را در کارنامه هنری خود دارد با «فرانسیس هنری دپینالت» تاجر مشهور فرانسوی زندگی می کند.


Snap1130
استیون اسپیلبرگ خالق «آرواره ها» و «برخورد نزدیک از نوع سوم» و همسرش «کیت کاپشاو» با ۳ بیلیون دلار رتبه دوم در این فهرست را خود اختصاص داده اند.

Snap11310
ثروت «جانت جکسون» خواهر مایکل جکسون و همسرش «سیام آل مانا» نیز ۱.۱۵ بیلیون دلار اعلام شده است.

Snap11312
«بیونسه» خواننده آمریکایی و همسرش «جی زد» ثروت ۸۲۰ میلیون دلاری را برای خود اندوخته اند.

Snap1127
«ماریا کری» همقطار بیونسه و دیگر خواننده زن سیاهپوست آمریکایی نیز با همسرش «نیک کاتون» با ۵۱۵ میلیون دلار رتبه پنجم جدول جای گرفته اند.

Snap1126
رتبه ششم این فهرست با ۳۵۵ میلیون دلار ثروت را «دیوید بکهام» فوتبالیست انگلیسی و بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد و و«یکتوریا بکهام» همسرش و خواننده سابق گروه «اسپایس گیرلز» اشغال کرده اند.

Snap11251
«جیزل باندچن» و «تام برادی» نیز با ۳۵۰ میلیون دلار در رتبه هفتم جای گرفته اند.

Snap11241
زوج «براد پیت» و «آنجلینا جولی» نیز با ۲۷۰ میلیون دلار در این فهرست به جمع زوج های ثروتمند هالیوود پیوسته اند.

Snap11231

«هریسون فورد» بازیگر نقش «ایندیانا جونز» در مجموعه آثار سینمایی به همین نام نیز با همراه همسرش «کالستیا فلاک هارت» با ۲۲۴ میلیون دلار در جایگاه رتبه دهم این فهرست ایستاده اند.

Snap11221
دیگر زوج هالیوودی ثروتمند در این فهرست «ویل اسمیت» بازیگر سیاهپوست و همسرش «جادا پینکت» هستند که ثروت آنها ۲۰۸ میلیون دلار اعلام شده است.

Snap11201
همچنین «جان تراولتا» بازیگر، رقاص و خواننده آمریکایی و بازیگر فیلم ماندگار «گریس» به همراه «کلی پرستون» همسرش در این فهرست با ثروت ۱۷۰ میلیون دلاری رتبه آخر را کسب کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا