نظر فرمانده کل سپاه درباره«فصل شیدایی»

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تماشای نمایش بزرگ و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» این نمایش را عظیم و تأثیرگذار خواند. پنجمین شب اجرای نمایش چندرسانه‌ای «فصل شیدایی»در تهران، میزبان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اتمام این …

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تماشای نمایش بزرگ و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» این نمایش را عظیم و تأثیرگذار خواند.

پنجمین شب اجرای نمایش چندرسانه‌ای «فصل شیدایی»در تهران، میزبان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اتمام این نمایش در گفت‌وگو با سعید اسماعیلی، کارگردان نمایش «فصل شیدایی»، اجرای این نمایش را ستود و در جمع خبرنگاران گفت: این نمایش از داستان‌ها و روایت‌های گوناگون تاریخی بهره برده است؛ اما آنچه مرا تحت تأثیر قرار داد، روایت‌هایی از دوران معاصر در این نمایش است که حرف‌های بسیاری برای بیان واقعیت‌ها دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روایت‌های انقلاب اسلامی، دفاع و مقدس و موضوع ظهور در این نمایش، بیش‌تر قابل لمس هستند و تماشاگران بهتر می‌توانند با آن ارتباط بگیرند.

جعفری در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در حال جنگ نرم با ایران اسلامی است، گفت: نمایش‌هایی مانند «فصل شیدایی» به عنوان ابزار مقابله با جنگ نرم، تأثیر زیادی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند. ما به نمایش‌هایی با روش‌هایی جدید که با سبک‌های قدیمی‌تر هنر نمایش متفاوت هستند و مردم هم این نوع نمایش‌ها را می‌پسندند، نیاز داریم. چرا که به نظر من، این آثار هنری اثرگذاری مناسبی در حوزه‌های فرهنگی دارند.

نمایش بزرگ، میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» تا آخر ماه مبارک رمضان به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری از سوی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی، با حمایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج جماران در کیلومتر ۲ جاده لشگرک اجرا می‌شود.

این نمایش چند رسانه‌ای با استفاده از عناصر نور، صدا و دکور، قبلا در ۶ شهر ایران و در مسیر پیاده‌روی اربعین در کشور عراق اجرا شده که تنها در شهر یزد، رکورد ۱۴ هزار مخاطب را در یک شب ثبت کرده است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۹ بفرستند و از بلیت رایگان «فصل شیدایی» استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا