«غولاقو» می‌آید

گروه ۷.۵.۱ این بار با نمایش «غولاقو» به سالن تالار هنر می‌آید و جدیدترین اثر خود را به مخاطبان خود تقدیم می‌کند. نمایش «غولاقو» قصه کودکی است که در وسایل قدیمی پدر مشغول بازی است با چراغ جادو مواجه می‌شود و اتفاقی در آن باز شده و غول چراغ جادو از آن بیرون می‌آید تا …

گروه ۷.۵.۱ این بار با نمایش «غولاقو» به سالن تالار هنر می‌آید و جدیدترین اثر خود را به مخاطبان خود تقدیم می‌کند.

نمایش «غولاقو» قصه کودکی است که در وسایل قدیمی پدر مشغول بازی است با چراغ جادو مواجه می‌شود و اتفاقی در آن باز شده و غول چراغ جادو از آن بیرون می‌آید تا آرزوی کودک را بر آورده کند.

کودک که می‌خواهد آرزو کند با زن غول مواجه می‌شود که مانع بر آورده کردن آرزو می‌شود. غولها ادعا دارند که سالهاست آرزوی انسانها را برآورده می‌کنند اما هیچکس به فکر این نیست که ممکن است غولها هم آرزو داشته باشند و کودک تصمیم می‌گیرد، یکی از سه آرزویش را به غول‌ها بدهد که ….

عبد آتشانی، لیدا وعیدی، سحر آقاسی و علیرضا دری در نمایش «غولاقو» به ایفای نقش می‌پردازند.‍‍‍‍‍‍

دیگر عوامل گروه عبارتند از : بهناز مهدی خواه طراح لباس، عبدآتشانی، آزاده فرهنگیان شاعر، فاطمه عباسی ساخت تن‌پوش، علیرضا دری مدیر اجرایی، امیر مشهدی عباس طراح صحنه، رضا ارجمندخواه ساخت دکور، سحر آقاسی ، فرزاد سلیمانی دستیار کارگردان، اکرم میرزا بیگی منشی صحنه، فرید حسینی ، علیرضا حسینی مدیر روابط عمومی، علی اشرف سماعی طراح‌نور.

حسین تبریزی طراح گریم، بردیا علمی طراح پوستر و بروشور و پیمان یاحقی مشاور رسانه این نمایش هستند که امیر مشهدی عباس را همراهی می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا