به عملکرد تیم مذاکره‌کننده خوشبینیم

منطقه‌ی اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته اصفهان که در مصلای اصفهان برگزار شد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و مهلت دهم تیرماه، اظهار کرد: اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، افرادی انقلابی، شجاع و متدین هستند و نباید به آن‌ها تهمت زد. همه باید پشتیبان آن‌ها باشیم تا مذاکرات …

منطقه‌ی اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته اصفهان که در مصلای اصفهان برگزار شد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و مهلت دهم تیرماه، اظهار کرد: اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، افرادی انقلابی، شجاع و متدین هستند و نباید به آن‌ها تهمت زد. همه باید پشتیبان آن‌ها باشیم تا مذاکرات سرانجامی خوش داشته باشد.

وی با دعوت همه‌ی گروه‌ها و احزاب به اتحاد و همدلی گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید در مذاکرات به عملکرد تیم هسته‌ای کشور خوش‌بین باشیم و از تخریب آن‌ها جلوگیری کنیم.

طباطبایی‌نژاد حفظ حقوق هسته‌ای ایران بر اساس معاهدات بین‌المللی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تیم هسته‌ای ایران نیز به دنبال احقاق حقوق کامل هسته‌ای ایران خواهد بود.

وی با اشاره به سالروز واقعه‌ی هفتم تیر، افزود: این یک واقعه بزرگ بود که در آن شخصیت‌های بزرگ انقلاب هم‌چون شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار حضرت امام(ره) را از دست دادیم.

نوشته های مشابه

امام جمعه‌ی اصفهان به توطئه‌ی منافقان برای تخریب شخصیت‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: در هفتم تیر منافقان کوردل که از تخریب شخصیت شهید بهشتی راه به جایی نبرده بودند برای شهادت آن بزرگوار برنامه‌ریزی کردند.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت قضاوت در نظام اسلامی گفت: قضات نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران نسبت به عملکرد خود دقت لازم را داشته باشند تا بهترین عملکرد را از خود در دستگاه قضا برجای بگذارند.

طباطبایی‌نژاد با ابراز نگرانی از شهادت‌های دروغین در محاکم قضایی افزود: قضات نسبت به شهادت شهود دقت کافی داشته باشند و از شهادت دروغین و رشوه آلود ممانعت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا