یکی از فرماندهان انصارالله در صنعا ترور شد

مقام های قبایلی در یمن روز جمعه اعلام کردند که افراد مسلح یکی از فرماندهان جنبش مردمی انصارالله را در صنعا پایتخت این کشور ترور کرده اند. افراد مسلح شامگاه پنجشنبه سوار بر موتورسیکلت به ابراهیم حسن الشرفی فرمانده انصارالله در نزدیکی منزلش در صنعا حمله کردند و وی را به ضرب گلوله کشتند. تلویزیون …

مقام های قبایلی در یمن روز جمعه اعلام کردند که افراد مسلح یکی از فرماندهان جنبش مردمی انصارالله را در صنعا پایتخت این کشور ترور کرده اند.

افراد مسلح شامگاه پنجشنبه سوار بر موتورسیکلت به ابراهیم حسن الشرفی فرمانده انصارالله در نزدیکی منزلش در صنعا حمله کردند و وی را به ضرب گلوله کشتند.

تلویزیون متعلق به انصارالله موسوم به المسیره خبر این حمله را تایید کرده است.

براساس این گزارش، گروه های تروریستی القاعده و داعش دست به چند حمله علیه انصارالله زده اند.

نوشته های مشابه

در همین حال، مقام های قبایلی گفتند که افراد مسلح همچنین شامگاه پنجشنبه به یک ایست بازرسی انصارالله در شمال صنعا با آر پی جی و مسلسل حمله کردند که در جریان آن چند نفر کشته شدند.

به گفته شاهدان، هواپیماهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان یک اردوگاه نظامی تحت کنترل انصارالله در شهر بیضا در مرکز یمن و مواضع این جنبش در استان مارب در شرق این کشور را هدف حمله قرار دادند.

ائتلافی از کشورهای عربی به استثنای عمان از فروردین ماه به مواضع انصارالله در یمن حمله کرده که در جریان این تهاجم تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر کشته و زخمی شده اند.

دکمه بازگشت به بالا