بیشتر زندانیان به دلیل بیکاری گرفتار شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استانداری البرز با بیان اینکه ۷۰ درصد زندانیان به سبب بیکاری گرفتار این معضل شده‌اند، تصریح کرد: مشکل اشتغال زندانیان باید مورد بررسی شود. حجت‌الله ملاصالحی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان رمضان ۹۴ اظهار داشت: به دنبال حل مشکلات زندانیان و خانوده‌های آن‌ها در سطح استان البرز هستیم. …

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استانداری البرز با بیان اینکه ۷۰ درصد زندانیان به سبب بیکاری گرفتار این معضل شده‌اند، تصریح کرد: مشکل اشتغال زندانیان باید مورد بررسی شود.

حجت‌الله ملاصالحی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان رمضان ۹۴ اظهار داشت: به دنبال حل مشکلات زندانیان و خانوده‌های آن‌ها در سطح استان البرز هستیم.

وی با اشاره به اینکه  ۷۰ درصد زندانیان به سبب بیکاری گرفتار این معضل شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۴۵ درصد از زندانیان را معتادین تشکیل می‌دهند که بخش عظیم این امور به سبب بیکاری موجود در جامعه است.

*رفع مشکل اشتغال زندانیان باید بررسی شود

معاون سیاسی استاندار در این رابطه تأکید کرد: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که مشکلات زندانیان بررسی و رفع شود، بنابراین رفع مشکل اشتغال زندانیان باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی احیای خانواده‌های زندانیان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: خانواده نقش اساسی را در جامعه ایفا می‌کند، عدم توجه به خانواده‌های زندانیان مشکلات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.
ملاصالحی با اشاره به اینکه زندان، زندانیان و خانواده این اشخاص با مشکلاتی رو‌به رو هستند که باید در جهت رفع آن اقدامات شاخص و موثری را به کار گیریم، گفت: خانواده زندانیان با مشکلات فراوان عاطفی، مالی و معیشتی روبه رو هستند و باید در این زمینه اهتمام بیشتری صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا