بازخوانی چندباره پرونده یک تخلف محور اصلی این شماره مجله تلفن همراه

به گزارش موبنا در این شماره از مجله تلفن همراه جزییاتی از تخلفات گوناگون اپراتور دوم تلفن همراه کشور پرداخته شده و از جاسوسی در نقاط حساس و طبقه شده در کشور گرفته تا کمک به اماراتی ها در رسیدن به اهداف شومشان در خلیج فارس و توهین به مقدسات و … پرداخته شده است. …

به گزارش موبنا در این شماره از مجله تلفن همراه جزییاتی از تخلفات گوناگون اپراتور دوم تلفن همراه کشور پرداخته شده و از جاسوسی در نقاط حساس و طبقه شده در کشور گرفته تا کمک به اماراتی ها در رسیدن به اهداف شومشان در خلیج فارس و توهین به مقدسات و … پرداخته شده است.
در سرمقاله این شماره تلفن همراه نویسنده با اشاره به رای ۱۴ ماه پیش سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پایان بخشیدن به تخلفات ام تی ان – ایرانسل با تیتر شاید قاضی سراج بتواند به چرایی عدم اجرای قانون در خصوص این اپراتور پرداخته شده است.
ناکامی نسل سوم تلفن همراه و عجله دولت برای ارائه خدمات نسل پنجم، خرید خارجی مخابرات برای آقایان پورسانت و فساد دارد، ضرورت تشکیل جلسه بررسی وضعیت شورای عالی فضای مجازی با حضور مقام معظم رهبری و مطالب در باره پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه ازجمله مطالب این شماره مجله تلفن همراه است.
مجله تلفن همراه به قیمت پنج هزار تومان در روزنامه فروشی های سراسر کشور در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

Jeld-121-2-B

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا