تمجید ویژه «اون» از زنان خلبان +عکس

ایندیپندنت گزارش داد؛ رسانه دولتی کره شمالی تصاویری را منتشر کرده که در آن رهبر جوان کره شمالی شاهد افتتاحیه دوره آموزشی اولین خلبانان زنِ جتِ مافوق صوت این کشور بود. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از  خبرگزاری مرکزی کره شمالی نوشت: «جو کوم هیانگ و ریم سول با جت‌های خود از زمین بلند …

ایندیپندنت گزارش داد؛ رسانه دولتی کره شمالی تصاویری را منتشر کرده که در آن رهبر جوان کره شمالی شاهد افتتاحیه دوره آموزشی اولین خلبانان زنِ جتِ مافوق صوت این کشور بود. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از  خبرگزاری مرکزی کره شمالی نوشت: «جو کوم هیانگ و ریم سول با جت‌های خود از زمین بلند شدند و کیم شاهد کار آن‌ها بود. او سپس به این دو خلبان زن عنوان گل‌های آسمان را داد.»

تمجید ویژه «اون» از زنان خلبان +عکس

همچنین تلگراف گزارش داد که این دو زن قبلا در سال ۲۰۱۴ و در جریان یک تمرین تعقیبی هوایی مورد ستایش کیم قرار گرفته بودند. البته نکته جالب آن این است که کیم جونگ اون هر دو بار در تعریف‌های خود به نحوی حرف زد که این دو نفر خانم هستند و پرواز با جت مافوق صوت حتی برای مردان هم سخت است. خبرگزاری دولتی کره شمالی KCNA از قول رهبر این کشور نوشت: «پرواز دو خلبان خانم با جت مافوق صوت موفقیتی است که ما باید با آن افتخار کنیم. این پرواز حتی برای خلبانان مرد هم دشوار است.»

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا