جابجایی شماره بین‌اپراتورهای موبایل تا پایان سال اجرایی می‌شود

  رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس‌ با اشاره به نتیجه جلسه کمیسیون صنایع با وزیر ارتباطات اظهار داشت: این جلسه با موضوع ارایه گزارش عملکرد وزارت ارتباطات به کمیسیون تخصصی مربوطه برگزار شد. رئیس کمیته ICT مجلس افزود: در این جلسه معاون برنامه‌ریزی وزیر گزارشی از اعتبارات و درآمدهای جذب …

 

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس‌ با اشاره به نتیجه جلسه کمیسیون صنایع با وزیر ارتباطات اظهار داشت: این جلسه با موضوع ارایه گزارش عملکرد وزارت ارتباطات به کمیسیون تخصصی مربوطه برگزار شد.
رئیس کمیته ICT مجلس افزود: در این جلسه معاون برنامه‌ریزی وزیر گزارشی از اعتبارات و درآمدهای جذب شده وزارت ارتباطات و میزان پیشرفت اهداف برنامه پنجم توسعه ارایه کرد. همچنین رئیس رگولاتوری با ارایه گزارشی درباره مجوزهای صادر شده و اپراتورهای موجود از سرویس‌های در دست اجرا در آینده‌ای نزدیک خبر داد که برای مثال وعده داد طرح جابجایی شماره بین اپراتورهای تلفن همراه تا پایان امسال عملیاتی شود.
سبحانی‌فر تصریح کرد: پس از گزارش رئیس شرکت زیرساخت درباره عملکرد این شرکت در توسعه زیرساخت‌ها، یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت گزارشی از صیانت از محتوای شبکه ارایه کرد.
رئیس کمیته ICT مجلس افزود: با توجه به اتمام وقت جلسه مقرر شد در جلسه دیگری، عملکرد سایر حوزه‌های فعالیت وزارت از جمله سازمان فناوری اطلاعات پست و پست‌ بانک بررسی شود.
وی تصریح کرد: در مجموع نمایندگان از وزارت ارتباطات انتظار دارند با توجه به اهمیت این حوزه در رشد دیگر حوزه‌ها، توسعه شتاب بیشتری گیرد و نیز از توان داخلی بیشتر در فعالیت‌ اپراتورها استفاده شود.
جابجایی شماره بین اپراتورها این امکان را به مشترکان می‌دهد با شماره خود از خدمات سایر اپراتورها استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا