ادعای مجاز بودن جویدن آدامس توسط روزه دار

پایگاه مصر الیوم نوشت: سلفی ها با ذکر نمونه های غیرواقعی و واهی از فتواهای مراجع دینی مدعی شدند که تنی از مشهورترین مراجع تشیع جویدن آدامس، سیکارکشیدن و ارتباط با زنان را از جمله مبطلات روزه نمی شمارند. آنان همچنین مدعی شدند: علمای تشیع مجوز روزه نگرفتن در سرزمین هایی که زمان روزه داری …

پایگاه مصر الیوم نوشت: سلفی ها با ذکر نمونه های غیرواقعی و واهی از فتواهای مراجع دینی مدعی شدند که تنی از مشهورترین مراجع تشیع جویدن آدامس، سیکارکشیدن و ارتباط با زنان را از جمله مبطلات روزه نمی شمارند.

آنان همچنین مدعی شدند: علمای تشیع مجوز روزه نگرفتن در سرزمین هایی که زمان روزه داری آن ها طولانی است را صادر کرده و قایل به قضای روزه در زمستان شده اند.

در همین راستا « محمود مهنا» عضو هیات علمای الازهر با لحنی موهن ادعا کرد: « شیعیان گروه بدعت گری هستند که امور غیر دینی را وارد دین کردند، آنان قرآن را تحریف می کنند و مصرف سیگار برای روزه دار را جایز می دانند.»

علاوه بر آن «علاء السعید» موسس ائتلاف سلفی دفاع از صحابه نیز مدعی شد: « شیعیان قوانین متفاوت با اهل تسنن را وارد آیین روزه داری کرده اند و قایل به این مقوله هستند که باید با اهل تسنن مخالفت کرد، حتی اگر بر حق باشند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا