گردهمايي سراسري منطقه ۲ استان‌‌هاي بانک اقتصادنوين برگزار شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم حسن معتمدي مديرعامل اين بانک با اشاره به تدوين برنامه استراتژيک بانک گفت بر اساس اهداف برنامه استراتژيک بانک در افق ۱۴۰۰، بانک اقتصادنوين به يکي از سه بانک برتر کشور به لحاظ سودآوري تبديل خواهد شد. وي ضمن تاکيد بر لزوم …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم حسن معتمدي مديرعامل اين بانک با اشاره به تدوين برنامه استراتژيک بانک گفت بر اساس اهداف برنامه استراتژيک بانک در افق ۱۴۰۰، بانک اقتصادنوين به يکي از سه بانک برتر کشور به لحاظ سودآوري تبديل خواهد شد.
وي ضمن تاکيد بر لزوم هوشمندي در شعب بانک گفت: هر شعبه به عنوان مرکز هزينه – فايده بانک يک واحد مستقل اقتصادي است که بايد با بررسي تمام ابعاد کسب و کار، عملکرد مناسب داشته باشد.
معتمدي تصريح کرد: سيستم بانکي در سال‌هاي اخير تحت تاثير موسسات غيرمجاز خارج از شبکه بانکي در رقابتي ناسالم و ناخواسته قرار گرفت که خوشبختانه بانک اقتصادنوين با هوشمندي توانست اين بحران را پشت سر بگذارد.
وي بانک اقتصادنوين را بانکي قانون‌مدار توصيف کرد و گفت: بانک اقتصادنوين در همه شرايط خود را مقيد به رعايت قوانين و مقررات حاکم بر بازار پولي و مالي کشور مي‌داند که اين مهم مورد استقبال مشتريان بانک نيز قرار گرفته است.
معتمدي در ادامه با بيان اين که بانک اقتصادنوين در بخش بين‌الملل مزيت‌هاي قابل توجهي دارد، بر استفاده از اين ظرفيت تاکيد کرد و افزود: بانک اقتصادنوين عامليت صندوق توسعه ملي را دارد، ضمن اينکه شعب ارزي اين بانک آماده ارايه خدمات ارزي مورد نياز مشتريان هستند.
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز در اين مراسم، برگزاري گردهمايي‌هاي منطقه‌اي اين بانک را تبلور ارج نهادن به سرمايه انساني در بانک اقتصادنوين دانست و گفت: در مراسم‌هايي از اين دست مديرعامل بانک با حضور در شعب بانک در برخي از شهرستان‌ها با تک‌تک همکاران شعب به گفت‌وگو مي‌پردازد و نظرات آنها در خصوص نيازها و مطالبات مشتريان را جويا مي‌شود که اين نظرات در برنامه‌ريزي‌هاي بانک مورد توجه قرار مي‌گيرد.
در ادامه اين مراسم ابراهيم منصور خاکي، معاون وصول و حقوقي و عليرضا پويان‌شاد معاون عمليات بانکي بانک اقتصادنوين نيز با تبيين اهداف سال جاري شعب و ضرورت تحقق آن بر لزوم زمان‌بندي و تعيين دقيق اهداف عملياتي براي مقاطع زماني مشخص تاکيد کردند.
لازم به ذکر است مديرعامل، رئيس هيات مديره، معاون عمليات بانکي و مدير امور شعب استان‌هاي بانک اقتصادنوين در حاشيه اين سفر از کليه شعب اين بانک در شهر رشت و قزوين ديدار کردند و از نزديک با مشتريان و همکاران اين شعب ديدار کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا