تعداد کاربران کارپوشه حقوقی بانک سینا ۶ برابر شده است

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل دسترسی هموطنان به خدمات بانکی، کارپوشه مشتریان حقوقی در سامانه اینترنت بانک را اجرایی و راه اندازی کرده که تعداد کاربران این خدمت در پایان سال گذشته، ۶ برابر شده است. بر اساس این گزارش، …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل دسترسی هموطنان به خدمات بانکی، کارپوشه مشتریان حقوقی در سامانه اینترنت بانک را اجرایی و راه اندازی کرده که تعداد کاربران این خدمت در پایان سال گذشته، ۶ برابر شده است.
بر اساس این گزارش، با راه اندازی سرویس کارپوشه در اینترنت بانک، امکان انتقال وجه داخلی (عادی، دسته ای، مستمر) و بین بانکی (پایا و ساتنا) که پیشتر برای صاحبان حساب های حقیقی میسر بود برای دارندگان حساب مشترک در بانک سینا و همچنین مشتریان حقوقی این بانک فراهم شده است.
این گزارش می افزاید: با فعال سازی کارپوشه حقوقی در اینترنت بانک سینا، علاوه بر انتقال وجه های داخلی و بین بانکی از سپرده های حقوقی یا سپرده های حقیقی مشترک، خدماتی چون مشاهده و گزارش از تمامی انتقال وجه های ثبت شده از سپرده به همراه جزئیات کامل آن شامل سپرده مبدا و مقصد، مبلغ انتقال داده شده، افراد تایید کننده، وضعیت درخواست (لغو شده، انجام موفق یا ناموفق، منقضی، تایید شده و منتظر اجرا) و همچنین امکان تایید، لغو، ویرایش یا رد درخواست وجود دارد.
راه اندازی این خدمت از سوی بانک سینا که جزو معدود بانک های ارائه دهنده آن است، گامی موثر در راستای تسریع و تسهیل در انجام خدمات بانکی به ویژه برای سازمان های بزرگ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا