واکنش جالب ایمون زاید به انتخاب مظلومی

ایمون زاید در دربی معروف سال ۹۱ موفق شد به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شود و بازی دو بر صفر باخته را با هت تریک خود با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عوض کند. هدایت تیم استقلال در آن زمان بر عهده پرویز مظلومی بود. اما ماجرای ایمون زاید و مظلومی به همین …

ایمون زاید در دربی معروف سال ۹۱ موفق شد به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شود و بازی دو بر صفر باخته را با هت تریک خود با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عوض کند.

هدایت تیم استقلال در آن زمان بر عهده پرویز مظلومی بود. اما ماجرای ایمون زاید و مظلومی به همین جا بازنمی‎گردد. این بازیکن ایرلندی در تیم آلومینیوم به عنوان بازیکن مظلومی به میدان رفت هرچند که هرگز موفقیت‎های پرسپولیس را تجربه نکرد.

زاید در خصوص انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: استقلال اشتباه بزرگی کرد که هدایت خود را به دست این مربی سپرد. صادقانه باید بگویم مظلومی را دوست ندارم! او مربی مغروری است و فکر می‎کند از همه بهتر است. من با او در آلومینیوم کار کرده‌ام و باید بگویم رفتار خیلی نامحترمانه‌ای با من داشت.

وی افزود: وی هنوز هم با سه گلی که من در دربی به ثمر رساندم مشکل دارد که شاید در سال ۲۰۱۲ منجر به اخراج وی از استقلال شد. بگذریم، من نمی‎خواهم در مورد مظلومی صحبت کنم چرا که کلمات نیستند که حرف اول را می‌زنند بلکه عمل است که همه چیز را نشان می‎دهد.

نوشته های مشابه

بازیکن تیم صباح مالزی ادامه داد: به هواداران پرسپولیس بگویید دلم برای آنها تنگ شده است. امیدوارم افتخار این را داشته باشم که بار دیگر برای این تیم به میدان بروم. پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که بیش از ۱۵ گل در یک فصل بزند. آنها بشدت به یک مهاجم نیاز دارند.

زاید گفت: پس از اینکه از پرسپولیس رفتم آنها مهاجمان بسیاری را به خدمت گرفتند اما هیچکدام از آنها نتوانستند در یک فصل بیش از ۱۰ گل بزنند. این یک مشکل بزرگ به حساب می‌آید. برای قهرمانی شما به مهاجمی نیاز دارید که بتواند بیش از ۱۵ گل به ثمر برساند. فکر می‎کنم من ۱۰۰ درصد بتوانم این کار را انجام دهم. من بهترین بازیکن نیستم اما می‌دانم چطور گل بزنم.

وی در پایان گفت: من هنوز هوادار پرسپولیس هستم زیرا این تیم و هوادارانش همیشه در قلب من جای دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا