نوازی: قلعه‌نویی مقصر ناکامی استقلال است

قلعه نویی مقصر ناکامی استقلال است من فکر می کنم که در فوتبال امروز ایران هر مربی که خودش را با دانش روز پیش نبرد نمی تواند نتیجه بگیرد.به عقیده من آقای مظلومی می تواند با استقلال نتیجه بگیرد و ما هم از او حمایت می کنیم. اگر بخواهم در مود جدایی آقای قلعه نویی …

قلعه نویی مقصر ناکامی استقلال است

من فکر می کنم که در فوتبال امروز ایران هر مربی که خودش را با دانش روز پیش نبرد نمی تواند نتیجه بگیرد.به عقیده من آقای مظلومی می تواند با استقلال نتیجه بگیرد و ما هم از او حمایت می کنیم. اگر بخواهم در مود جدایی آقای قلعه نویی هم صحبت کنم. مقصر اصلی در ناکامی استقلال خود او بود. امیر قلعه نویی اشخاصی را در کنارش جمع کرد که نتوانستند در نهایت به او کمکی بکنند.

قلعه نویی به بن بست فنی برخورد

من فکر می کنم که بازیکنان فصل گذشته استقلال برای همه تیمها دستشان رو شده بود و آقای قلعه نویی هم به بن بست فنی برخورده بود و هیچ کس غیر از خود او مقصر نبود. به امیر قلعه نویی بیشتر از هر مربی دیگری د راستقلال فرصت داده شده است. وقتی با پیشکسوتهای استقلال دور هم می نشینیم با هم می گوییم او با آن همه تجربه ای که داشت و زمانی که در اختیار داشت می توانست شرایط بهتری را رقم بزند.

از مظلومی قطعا حمایت می کنم

من به عنوان بازیکن سابق استقلال قطعا از آقای مظلومی حمایت می کنم و امیدوارم که بحثهایی که در مورد بازگشت بازیکنان قدیمی به این تیم می شود در نهایت باعث نشود تا مثل آقای قلعه نویی نتیجه نگیرد. نباید با همان روش سنتی جلو برویم. صد در صد جوانگرایی در استقلال جواب می دهد. بخاطر نتایج ضعیف استقلال و پرسپولیس دیگر مثل زمان قدیم نیست که به هر شهرستانی می رفتند کلی هوادار داشتیم و الان تماشاگرها تیمهای شهر خودشان را حمایت می کنند. از طرفی فوتبال و امکاناتش در تیمهای دیگر خیلی بهتر از سرخابی است و در نتیجه انها نتیجه می گیرند.

از زمانی که هوادرا فوتبال بودم تا امروز سرخابی مشکل مالی دارند

از سال ۶۸ که من همراه بردارم به استادیوم می رفتم و به اصرار او در جایگاه پرسپولیس می نشستم تا روزی که خودم بازیکن استقلال شدم. همیشه دو تیم استقلال و پرسپولیس مشکل مالی داشته اند. فکر هم نمی کنم به این زودی ها مشکلات مالی آنها حل شود. برای همین فکر نمی کنم مشکلات مالی باعث شود که آقای مظلومی دچار مشکل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا