دستگیری سرشاخه اصلی باند قاچاق مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، سرهنگ «حسن کاهنی» گفت: در اجرای برنامه‌های اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر و در راستای برخورد قاطع با عناصر اصلی و سرشاخه‌های قاچاق مواد مخدر در پی کشف ۲۰۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی، شناسایی سرشاخه اصلی قاچاق مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. وی …

منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، سرهنگ «حسن کاهنی» گفت: در اجرای برنامه‌های اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر و در راستای برخورد قاطع با عناصر اصلی و سرشاخه‌های قاچاق مواد مخدر در پی کشف ۲۰۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی، شناسایی سرشاخه اصلی قاچاق مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی یکی از سرکردگان اصلی باند قاچاق مواد مخدر که محموله مواد مخدر را اسکورت کرده شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مخفی‌گاه متهم در یکی از شهرستان‌های خراسان‌رضوی شناسایی شد و مأموران با نیابت مقام قضائی برای دستگیری متهم به خراسان‌رضوی اعزام شدند.

کاهنی گفت: متهم که در یکی از مخفی‌گاه‌هایش در روستاهای مرزی خراسان‌رضوی مخفی شده بود، با عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی و جنوبی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم تحت بازجویی پلیس قرار گرفت و با دستور مقام قضائی روانه‌ی زندان شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا