کیوان قنبرزاده: تنها ۳ سانتی‌متر با ریو فاصله دارم

سطح کیفی مسابقات جایزه بزرگ تایلند بسیار بالا بود و ما شاهد این بودیم که دوومیدانی کاران برتر آسیا نیز در این رقابتها حاضر هستند که همین باعث جذاب تر شدن مسابقه شد. رکوردهای بسیاری خوبی هم در این مسابقات و در ماده پرش ارتفاع زده شد. زمانی که در رقابتی در سطح جایزه بزرگ …

سطح کیفی مسابقات جایزه بزرگ تایلند بسیار بالا بود و ما شاهد این بودیم که دوومیدانی کاران برتر آسیا نیز در این رقابتها حاضر هستند که همین باعث جذاب تر شدن مسابقه شد. رکوردهای بسیاری خوبی هم در این مسابقات و در ماده پرش ارتفاع زده شد. زمانی که در رقابتی در سطح جایزه بزرگ چنین رکوردهایی برجای می‌ماند نشان می‌دهد که دوومیدانی در آسیا بسیار پیشرفت کرده است.

قنبرزاده درباره مدال طلای خود در این رقابت ها گفت: خوشحالم که مسابقه همان گونه که انتظار داشتم جلو رفت. من درطول این مدت تمرینات خوبی را انجام دادم و در این رقابت ها نیز تمرکز لازم را داشتم و توانستم با رکورد ۲.۲۶ سانتی متر مدال طلا به دست بیاورم. علاوه بر رضایتم بابت کسب مدال طلا ، تکرار رکورد ملی که دست خودم است نیز برای من اهمیت زیادی داشت.

او در ادامه افزود: باتوجه به شرایطی که در ماه های گذشته داشتم رسیدن به رکورد ملی کار سختی بود اما با تمام وجود تلاش کردم تا بتوانم بهترین رکورد را در تایلند برجای بگذارم. دیگر دوومیدانی کاران پرش ارتفاع حاضر در این رقابت‌ها نیز سطح فنی خوبی داشتند و من با خطای کمتر توانستم مدال طلا را به دست بیاورم. من و پرنده سوریه ای هر دو ۲.۲۶ سانتی متر پریدیم اما به دلیل خطای بیشتر این دونده من به مقام نخست رسیدم.

ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران درباره کسب سهمیه المپیک ریو نیز تصریح کرد: همان طور که گفتم هدفم رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ ریو است اما همه ملی پوشان در این راه به حمایت های همه جانبه از طرف فدراسیون و وزارت ورزش احتیاج دارند. نتایج به دست آمده در مسابقات قهرمانی آسیا و جایزه بزرگ تایلند نشان داد که ما پتانسیل کسب مقام های خوب را در آسیا داریم اما به تنهایی نمی ‌توانیم در این راه قدم بگذاریم.

نوشته های مشابه

او در پایان گفت: رکورد من در جایزه بزرگ تایلند با ورودی تعیین شده برای المپیک ۳ سانتی متر تفاوت دارد و من مطمئن هستم اگر در اردوها و مسابقات خوبی شرکت کنم می‌توانم علاوه برکسب سهمیه المپیک رکورد ایران را هم بار دیگر جابه جا کنم.

کیوان قنبرزاده در ماده پرش ارتفاع مسابقات جایزه بزرگ تایلند رکورد ۲.۲۶ را برجای گذاشت و توانست رکورد ایران را که در اختیار خودش بود تکرار کند. این درحالی است که قنبرزاده در مسابقات قهرمانی آسیا به رکوردی بهتر از ۲.۲۰ نرسید.

دکمه بازگشت به بالا