اکبر عبدی یک زندانی را آزاد کرد

با مشارکت اکبرعبدی و نیکوکار اصفهانی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی یک زندانی نیازمند جمع آوری شد. اکبر عبدی برای کمک به آزادی این نیازمند، مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا کرد. بر اساس این گزارش چهارمین شب از برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت که از شبکه اصفهان پخش می شود با حضور خیرین …

با مشارکت اکبرعبدی و نیکوکار اصفهانی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی یک زندانی نیازمند جمع آوری شد.

اکبر عبدی برای کمک به آزادی این نیازمند، مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا کرد.

بر اساس این گزارش چهارمین شب از برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت که از شبکه اصفهان پخش می شود با حضور خیرین و هنرمندان جامعه هنری برگزار شد.

اکبر عبدی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر که بدلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری و تحت درمان دیالیز قرار گرفته بود به دعوت اداره کل زندان های استان اصفهان در این برنامه شرکت کرد و از نیکوکاران خواست زمینه آزادی تمانی زندانیان جرائم غیر عمد استان را مهیا کنند.

اکبر عبدی مرد هزار چهره سینمای ایران در این مراسم گفت: اصفهان در امر کار خیر و نیکو زبانزد عام و خاص و کشور شده است و امیدوارم در این ماه پر خیرو برکت نیز زمینه آزادی تمامی این زندانیان جرائم غیرعمد کشور توسط نیکوکاران فراهم شود.

اعضای هیات مدیره خیریه بیمارستان حضرت حجت (عج) اصفهان نیز به عنوان مهمانان دوم برنامه یک شهر ضیافت با تقبل ۲۶۰ میلیون ریال بدهی یک زندانی آذری زبان برای آزادی وی کمک کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا