شهرک آی تی در قزوین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار موبنا،علی پرزحمت در دیدار با چند تن از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین با تأکید بر لزوم حضور بخش خصوصی در ارائه طرح و راهکارهای کاربردی حوزه فناوری و اطلاعات اظهار کرد: نگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین، نگاه …

به گزارش خبرنگار موبنا،علی پرزحمت در دیدار با چند تن از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین با تأکید بر لزوم حضور بخش خصوصی در ارائه طرح و راهکارهای کاربردی حوزه فناوری و اطلاعات اظهار کرد: نگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین، نگاه کاملاً تخصصی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به برپایی نمایشگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برپایی چهار دوره نمایشگاه از سوی این سازمان نشان‌دهنده تولیت آن در بخش خصوصی و حوزه فناوری اطلاعات است.
پرزحمت بر لزوم تعامل و همکاری با یکدیگر تأکید کرد و گفت: امیدواریم با هم‌فکری و هم‌کاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای این استان شهرک آی. تی را در استان قزوین راه‌اندازی کنیم تا افراد متخصص در کنار هم فعالیت تخصصی خودشان را آغاز کنند.
احمد باغبان‌ها رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین در این دیدار با اشاره به آغاز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین ادامه داد: این سازمان در استان قزوین از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون دارای بیش از ۴۰۰ عضو شرکتی، فروشگاهی و حقیقی است.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین در این دیدار نیز رسالت این سازمان را نظم‌بخشی و ساماندهی بخش خصوص حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و گفت: بر اساس قانون همه فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شاخه شرکت، فروشگاه و اعضای حقیقی باید عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باشند و مجوز فعالیت را از این سازمان دریافت کنند.
حامد فتوحی اضافه کرد: تخصصی و حساسیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب شده است تا قانون‌گذار به فکر تشکیل سازمانی مجزا برای این حوزه باشد.
این مسئول ادامه داد: پیشنهاد سازمان نصر این هست که با توجه به تخصصی بودن این حوزه و همچنین یکپارچگی در ارائه خدمات در استان قزوین حتماً نرخنامه تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در کمیسیون نظارت استان قزوین مصوب شود.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین به ماده ۷۱ قانون نظام صنفی کشور در خصوص راه‌اندازی دستگاه‌های فروش در اصناف و اتحادیه‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع جز سیاست‌های کلان دولت است.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا