اعطای وام وجوه اداره شده در جهت تسریع پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش موبنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران، خسرو سلجوقی با بیان این مطلب، اظهارداشت: براساس دستورالعمل تهیه شده در این خصوص، مبلغ وام پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت ها با بخش دولتی و عمومی در چهار گروه مشخص و به متقاضیان پرداخت خواهد شد. وی با بیان آنکه، تسهیلات از محل وجوه اداره شده …

به گزارش موبنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران، خسرو سلجوقی با بیان این مطلب، اظهارداشت: براساس دستورالعمل تهیه شده در این خصوص، مبلغ وام پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت ها با بخش دولتی و عمومی در چهار گروه مشخص و به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان آنکه، تسهیلات از محل وجوه اداره شده در این بخش به منظور تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و یا تجهیزات مورد استفاده در پروژه پرداخت می شود، افزود: دریافت کننده وام می بایست به محض پایان قرارداد، نسبت به تسویه آن با بانک عامل اقدام کند.

وی تصریح کرد: شرکت های واجد شرایط متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند درخواست خود هرچه سریعتر به معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و به آن ها پرداخت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا