صعود آرژانتین و پاراگوئه در کوپا آمه ریکا

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم‌های اروگوئه و پاراگوئه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، به تساوی یک بر یک رسیدند. پاراگوئه در دو دیدار قبلی خود، موفق به کسب چهار امتیاز شده بود و خیال خود را از صعود راحت کرده بود. در اولین …

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم‌های اروگوئه و پاراگوئه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، به تساوی یک بر یک رسیدند. پاراگوئه در دو دیدار قبلی خود، موفق به کسب چهار امتیاز شده بود و خیال خود را از صعود راحت کرده بود. در اولین فرصت پاراگوئه، برونو والدز با ضربه سر خود دروازه اروگوئه را تهدید کرد. دقایقی بعد اروگوئه موفق شد توسط خیمنز به گل برسد.

در اواخر نیمه نخست باریوس گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی یک بر یک شود تا پاراگوئه با پنج امتیاز قطعا صعود کند و اروگوئه نیز با چهار امتیاز، چشم انتظار بازی های گروه C باشد.

در دیگر دیدار شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین در مقابل جامائیکا مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه‌ریکا را با صدرنشینی به پایان رساندند. در این دیدار آلبی سلسته با یک گل به برتری رسید. گونزالو هیگواین که به جای سرخیو آگوئرو از ابتدا به میدان رفته بود توانست شاگردان تاتا مارتینو را به گل برساند.

در ادامه باز هم آرژانتین تیم اول زمین بود. ضربه چپ هیگواین و بغل پای فنی تماشایی دی ماریا به تیر افقی دروازه برخورد کرد و ضربه چیپ مسی از پشت محوطه جریمه را نیز دروازه بان این تیم با زحمت فراوان مهار کرد تا این دیدار با برتری یک بر صفر یاران مسی به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا