ساعات کار بانک پاسارگاد در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح الی۱۶ بعدازظهر و در روز پنج شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰بعدازظهر کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می دهند. …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح الی۱۶ بعدازظهر و در روز پنج شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰بعدازظهر کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می دهند.
بر این اساس، ساعات کار شعبه‌ کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود. ساعات کار شعبه قشم نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ و در روزهای پنج‌شنیه از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ است.
همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا