تصاویری از گلکسی A8

  پس از انتشار اخباری در مورد ثبت نام تجاری گلکسی A6، A8 و A9 توسط سامسونگ، مشخصات فنی منتسب به گلکسی A8 فاش شد. در زمان انتشار این اخبار بسیاری بر این باور بودند که این گوشی هوشمند فقط برای بازار چین عرضه خواهد شد، حال به نظر می‌رسد علاوه بر بازار چین، باید …

 

باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ +عکس

پس از انتشار اخباری در مورد ثبت نام تجاری گلکسی A6، A8 و A9 توسط سامسونگ، مشخصات فنی منتسب به گلکسی A8 فاش شد. در زمان انتشار این اخبار بسیاری بر این باور بودند که این گوشی هوشمند فقط برای بازار چین عرضه خواهد شد، حال به نظر می‌رسد علاوه بر بازار چین، باید در انتظار عرضه‌ی این گوشی‌ هوشمند در کشورهای دیگری نیز باشیم. ساعاتی پیش اولین تصاویر منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شده که گویای استفاده از فریم فلزی مشابه گلکسی S6 در این گوشی هوشمند است.

راساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند از مشخصات فنی نظیر تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD، صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۲۰، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی جلویی، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از ارتباط ۴G LTE اشاره کرد. ضمنا باید به ظرفیت باتری این گوشی با ۳٫۰۵۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

ابعاد این گوشی هوشمند ۱۵۷.۷ در ۷۶.۷ در ۵.۹ میلی‌متر است که با در نظر داشتن ضخامت ۵.۹ میلی‌متری این گوشی می‌توان دید که گلکسی A8 لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند تولید شده توسط سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان و قیمت عرضه‌ی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی هوشمند اندروید ۵.۱.۱ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا