راه‌اندازی فاز نخست «اینترنت نسل سوم» سیمکارت‌های همراه اول در ایذه

مظفر عالیپور با اشاره به راه‌اندازی خدمات اینترنت سیمکارت‌های همراه اول در این شهرستان اظهار کرد: پس از گذشت حدود یک‌ماه از وعده راه‌اندازی خدمات اینترنت پرسرعت «۳G» همراه اول ایذه، این خدمات رسما راه‌اندازی شد. وی اضافه کرد: در همین راستا، چهار سایت در محدوده مرکز شهر، سرقنات، پارک جنگل و خیابان شهید اشکبوس …

مظفر عالیپور با اشاره به راه‌اندازی خدمات اینترنت سیمکارت‌های همراه اول در این شهرستان اظهار کرد: پس از گذشت حدود یک‌ماه از وعده راه‌اندازی خدمات اینترنت پرسرعت «۳G» همراه اول ایذه، این خدمات رسما راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا، چهار سایت در محدوده مرکز شهر، سرقنات، پارک جنگل و خیابان شهید اشکبوس نادری راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره مخابرات ایذه افزود: شبکه کامل این خدمات در حال نصب و تکمیل بوده و دیگر نقاط شهر ایذه تا یک‌ماه آینده به‌صورت رسمی تحت پوشش این شبکه قرار خواهد گرفت.

عالیپور با بیان اینکه شهر دهدز و مناطق روستایی دیگر در فازهای بعدی راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این خدمات برای تمام سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول است و تا ماه آینده، تمام دارندگان این سیمکارت‌ها در شهرستان ایذه می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت آن بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا