قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در تهران

ستون امروز نبض بازار از یکسو به معرفی تعدادی واحد مسکونی ۱۰۰ متری ارزان‌قیمت که نرخ فروش هر مترشان کمتر از ۴ میلیون تومان تعیین شده پرداخته است و همچنین به واحدهای دیگری که قیمت پیشنهادی فروش‌شان نسبت به قیمت واقعی کارشناسی شده در بازار مسکن منطقه‌شان پایین‌تر است. یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری که …

ستون امروز نبض بازار از یکسو به معرفی تعدادی واحد مسکونی ۱۰۰ متری ارزان‌قیمت که نرخ فروش هر مترشان کمتر از ۴ میلیون تومان تعیین شده پرداخته است و همچنین به واحدهای دیگری که قیمت پیشنهادی فروش‌شان نسبت به قیمت واقعی کارشناسی شده در بازار مسکن منطقه‌شان پایین‌تر است.

یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری که جزو واحدهای ارزان‌قیمت در بازار مسکن معرفی شده است، واحدی نوساز با سند تعاونی‌ساز در انتهای همت غرب است که قیمت پیشنهادی فروش هر مترمربع از آن ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی مالک اعلام شده است. در حالی که قیمت فروش واحدی مشابه در همان منطقه متری ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار تومان است.

همچنین واحد نوساز ارزان‌قیمت دیگری در خیابان بروجردی واقع در خیابان پیروزی برای فروش به بازار مسکن عرضه شده است. ارزش هر متر این واحد ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان اظهار شده است. قیمت حقیقی هر متر از این واحد ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان از نظر کارشناسان مسکن عنوان شده است.

اما واحدهایی که قیمت فروش واقعی هر مترشان بیش از ۴ میلیون تومان است اما در مقایسه با واحدهای مشابه ارزان‌تر به بازار پیشنهاد می‌شوند به این شرح است:

برای مثال: واحدی ۱۰۰ متری ۳ سال ساخت در خیابان فرمانیه (خیابان آبکوه) متری ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بازار فروش پیشنهاد شده است؛ اما ارزش واقعی واحد مذکور، متری ۱۲ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان محاسبه شده است. این فایل فروشی حکایت از پول لازم بودن مالک دارد.

علاوه براین، واحد نوسازی در خیابان قیطریه واقع در خیابان سهیل با قیمت متری ۸ میلیون تومان، آماده فروش به خریدار اعلام شده است اما ۹ میلیون تومان نرخ حقیقی هر متر از این واحد است. همچنین ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت هر متر از واحدی نوساز در خیابان گیشا از سوی فروشنده اعلام شده است اما ۷ میلیون تومان قیمت ارزنده هر متر از این واحد مسکونی است.

قیمت آپارتمان‌های 100 متری در تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا