نگرانی شدید حداد‌ عادل از‌تفرقه اصولگرايان

غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در اين نشست درحالي كه از لزوم آمادگي براي انتخابات امسال سخن گفت، اين انتخابات را مهم خواند و تاكيد كرد: «امروز موانع وحدت اهمیت پیدا کرده و ما باید نگرانی‌هایمان را بررسی کنیم. مانع عمده‌ای که وجود دارد این است که عده‌ای از دوستان اصرار دارند …

غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در اين نشست درحالي كه از لزوم آمادگي براي انتخابات امسال سخن گفت، اين انتخابات را مهم خواند و تاكيد كرد: «امروز موانع وحدت اهمیت پیدا کرده و ما باید نگرانی‌هایمان را بررسی کنیم. مانع عمده‌ای که وجود دارد این است که عده‌ای از دوستان اصرار دارند ما باشیم و دیگران نباشند.»

اين نماينده اصولگراي مجلس با تاكيد بر اين نكته كه آرمان‌گرایی در انتخابات باید با واقع گرایی همسان باشد، گفت: امروز مساله فرق کرده و ما باید در روش‌های خود تجدیدنظر کنیم.حداد عادل با اشاره به اینکه ما باید تکلیف خودمان را مشخص کنیم و ببینیم که می‌خواهیم گروه من باشد یا اینکه انقلاب باشد، از اهميت قشر خاکستری در انتخابات سخن گفت و تاكيد کرد: ۶۰ درصد از مردم جامعه ما به‌صورت فکری، وابستگی تعریف شده‌ای به اصلاح طلبان و اصولگرایان ندارند و در زمان انتخابات رأی آنها تاثیرگذار است، معمولا قشر خاکستری تحت‌تاثیر جریان و گفتمانی قرار می‌گیرند که در سه الی چهار ماه مانده به انتخابات برجسته می‌شوند. او خطاب به گروه‌هاي مختلف اصولگرا تاكيد كرد كه باید به این قشر توجه کرده و شعارهایی را انتخاب کنیم که دغدغه آنها است.

حدادعادل در عين حال از نگراني خود نيز سخن گفت. او در اين باره گفت كه نگرانم تفرقه‌ای که بین ما در مرکز وجود دارد، وحدت موجود در شهرستان‌ها و استان‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد.

حرکت نکردن در جهت وحدت گناه کبیره است

نوشته های مشابه

در همين حال سيد رضا تقوي، رئیس شورای همگرایی اصولگرایان نيز در اين نشست با بیان اینکه ما بر همگرایی تاکید می‌کنیم زیرا به‌دنبال افزایش قدرت هستیم، گفت: اگر کسی در جهت همگرایی گامی بر ندارد و خسارت‌های بزرگ ایجاد شود، گناه کبیره کرده است.رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در عين حال افزود: اگر قدرت نباشد هیچ چیز نداریم. ما به‌دنبال جمع توانایی‌ها و قدرت هستیم و نباید از گفتن این مساله بپرهیزیم و خجالت بکشیم.

البته در پی قدرت برای خدمت هستیم و به قول شهید بهشتی ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت. به گفته تقوی ما اصولگرايان به همگرایی تاکید می‌کنیم تا به قدرت خود بیفزاییم. در این نشست چهره‌هایی همچون غلامعلی حداد عادل، اسدالله بادامچیان، محمد نبی حبیبی، سید مهدی هاشمی، حسین فدایی، لطف الله فروزنده، مرتضی تمدن، سید علی طاهری، صدرالدین شریعتی، رضا روستاآزاد، کامران دانشجو، حسین الله کرم، سید محمد حسینی، مسعود زریبافان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی و حجت‌الاسلام محمد خرسند حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا