برپایی مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط عمومی بانک ملت

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که حسین حیدری معاون مدیرعامل در امور بانکداری شخصی و تجاری، دکتر رستگار و شکرپور مشاوران مدیرعامل، حسن روستا مدیر امور ناحیه یک، توحید اسدی مدیر امور ناحیه دو، مهدی سیف علیشاهی مدیر امور بانکداری شخصی و فریدزاده مدیر شعب منطقه پنج …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که حسین حیدری معاون مدیرعامل در امور بانکداری شخصی و تجاری، دکتر رستگار و شکرپور مشاوران مدیرعامل، حسن روستا مدیر امور ناحیه یک، توحید اسدی مدیر امور ناحیه دو، مهدی سیف علیشاهی مدیر امور بانکداری شخصی و فریدزاده مدیر شعب منطقه پنج تهران حضور داشتند، از خدمات جواد عطاران، رییس پیشین اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی قدردانی و برای رشید خضری رییس جدید این اداره کل آرزوی موفقیت شد.
حسین حیدری، معاون مدیرعامل در این مراسم با قدردانی از تلاش های مدیر پیشین روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی باید انعکاس دهنده زحمات کارکنان به ویژه کارکنان صف باشد و از آسیب هایی که ممکن است به بانک وارد شود، مراقبت کند.
وی ادامه داد: صیانت از بانک فقط در محیط فیزیکی مطرح نیست بلکه امروزه رصد شبکه های اجتماعی و دفع خطرات ناشی از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
حیدری از مدیر جدید روابط عمومی خواست تا با استفاده از خرد جمعی، در جهت اعتلای نام و برند خوشنام بانک ملت گام بردارد.
رشید خضری، رییس جدید اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی هم ضمن درود فرستادن به ارواح طیبه امام راحل (ره) و شهدای جلیل القدر، و نیز آرزوی تداوم سایه پربرکت مقام عظمای ولایت، سخنان خود را با اظهار مراتب سپاس از حسن عنایت و اعتماد مقام عالی مدیریت بانک ملت آغاز نمود. وی همچنین ضمن تشکر و یاد از همکاران و مدیران پیشین این اداره کل بویژه جواد عطاران، اظهار امیدواری کرد با اهتمام، همدلی و همیاری همه همکاران، روابط عمومی بانک ملت را در جایگاهی شایسته نام بلند بانک ملت تثبیت نمایند.
جواد عطاران، رییس پیشین اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی هم با اشاره به مفهوم جدید روابط عمومی ۳۶۰ درجه، اظهار داشت: در این مفهوم به انتظارات تمامی ذینفعان بانک پاسخ داده و رضایت همه آنها جلب خواهد شد.
وی همچنین از حسن اعتماد مدیرعامل برای سپردن پست مدیریت روابط عمومی در این مدت و همچنین اعطای حکم جدید به وی تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا