برندگان نيک‌انديش جشنواره «سامانه۲۰۰۰» جوايزشان را دريافت کردند

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با اعلام اينکه جشنواره “۲۰۰۰” با اهداف زيست محيطي و ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي سه سازمان بزرگ کشور برگزار شد، گفت: در ساليان دور شهروندان براي پرداخت قبوض بايد در صف‌هاي طويل بانک‌هاي دولتي حضور مي‌يافتند و زمان …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با اعلام اينکه جشنواره “۲۰۰۰” با اهداف زيست محيطي و ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي سه سازمان بزرگ کشور برگزار شد، گفت: در ساليان دور شهروندان براي پرداخت قبوض بايد در صف‌هاي طويل بانک‌هاي دولتي حضور مي‌يافتند و زمان بسياري را صرف امور بانکي مي‌کردند. پس از اين رويه هم‌وطنان از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز قبوض را پرداخت مي‌کردند و کماکان اين نوع از خدمات هم براي مشترکان زمان‌بر بود.
وي با بيان اينکه شرکت مخابرات، سازمان شهرداري و بانک اقتصادنوين با تدوين طرحي مشترک در راستاي خدمات غيرحضوري کار را براي شهروندان تسهيل کردند، اظهار داشت: تعامل بين سازمان‌ها و ارگان‌ها مي‌تواند به اين نحو باشد که با ارائه محصولات خوب، آرامش و آسايش شهروندان و همچنين بهبود شرايط محيط زيست را رقم زند.
رئيس هيات مديره اولين بانک خصوصي کشور تصريح کرد: تعامل بين شهرداري، مخابرات و بانک اقتصادنوين منجر به اين شد که سامانه‌اي رايگان ايجاد شود که عين در کارآمدي، بسيار ساده است. اين سامانه از اواسط سال ۹۲ تا به امروز بيش از ۸ ميليون تراکنش داشته و در طول برگزاري جشنواره يک ميليون و پانصد هزار تراکنش از طريق آن انجام شده است.
فتحعلي با تاکيد بر اينکه اگر چنين سامانه در کلان شهرها مورد استفاده قرار نگيرد، شهروندان با مشکلات شهري بسياري مواجه خواهند شد، عنوان کرد: بحران‌هاي ترافيکي و زيست محيطي را در پايتخت شاهد هستيم و بايد به سمتي حرکت کنيم که استفاده از خدمات غيرحضوري در کشور نهادينه شود تا علاوه بر کمک به محيط زندگي خود، امور بانکي را به ساده‌ترين شکل ممکن انجام دهيم.
وي همچنين افزود: از همکارانم در حوزه بانکداري الکترونيکي بانک اقتصادنوين و ساير بخش‌ها به منظور ايجاد الگويي موفق، تشکر مي‌کنم و اميدوارم افرادي که از اين سامانه استفاده کردند، اقدام به تشويق ساير شهروندان براي بهره‌مندي از خدمات غيرحضوري نمايند.
در ادامه معاون تجاري شرکت مخابرات استان تهران نيز با بيان اينکه، شرکت مخابرات استان تهران به عنوان بزرگترين شرکت مخابراتي کشور محسوب مي‌شود گفت: توجه به خدمات غيرحضوري و خدمات پس از فروش براي ۸ ميليون مشترک از جمله اهداف شرکت مخابرات استان تهران است.
محمد رضا بيدخام افزود: تنها درگاه بانکي شرکت مخابرات “سامانه ۲۰۰۰” ، بانک اقتصادنوين است و به کمک اين بانک خوشنام، در اين جشنواره تمام شهروندان پايتخت که قبوض تلفن ثابت، آب، برق، گاز، عوارض شهرداري و همچنين شارژ اعتباري را در فاصله زماني ۱۲ بهمن ۹۳ تا ۱۲ ارديبهشت سال جاري از طريق “سامانه ۲۰۰۰” پرداخت کرده‌اند در قرعه‌کشي شرکت داده شدند و در طول جشنواره يک ميليون و پانصد هزار تراکنش از طريق اين سامانه صورت پذيرفت.
وي با اعلام اينکه مبناي امتيازدهي به مشتريان براي شرکت در قرعه‌کشي امتياز کارت بانک آنان بوده است، تصريح کرد: لازم مي‌دانم از همکاري بانک اقتصادنوين و سازمان شهرداري براي اجراي هر چه بهتر اين جشنواره کمال تشکر را داشته باشم.
آرش ظفري، مديرکل روابط عمومي شهرداري تهران ديگر سخنران اين مراسم بود و طي سخناني تاکيد کرد، مشارکت شهرداري در اين سامانه در راستاي کمپين “آسمان آبي، زمين پاکـ” بود و “سامانه ۲۰۰۰” و چنين طرح‌هايي کمک شاياني به داشتن محيط زيست پاک‌تر خواهد کرد. اين براي اولين بار است که شهرداري، مخابرات و بانک اقتصادنوين گام موثري براي رسيدن به اين مهم برداشتند.
بر اساس اين گزارش، در مراسم قرعه‌کشي جشنواره “خوش حسابي ۲۰۰۰” فاطمه قندي برنده خودرو فيات، قربان حيدري برنده خودرو پيکانتو و طناز استيري، احمد رضا قرباني و رشيد رضايي‌نسب به عنوان برندگان خودرو پژو پارس معرفي شدند.
لازم به ذکر است در پايان اين مراسم از دست‌اندرکاران جشنواره ۲۰۰۰ در حوزه‌هاي فناوري اطلاعات، بانکداري شرکتي و روابط عمومي بانک اقتصادنوين با اهداي لوح قدرداني شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا