مبلغ قرارداد پای منصوریان را لرزاند؟

علیرضا منصوریان قرار است امروز به باشگاه استقلال رفته و مذاکرات نهایی خود را با مسئولان آبی انجام دهد. منصوریان جواب نهایی خود به مسئولان باشگاه نفت را منوط به این نشست دانسته تا در صورت توافق نهایی با مسئولان استقلال قید حضور در نفت را بزند. اما نکته اینجاست که منصوریان در نشست با …

علیرضا منصوریان قرار است امروز به باشگاه استقلال رفته و مذاکرات نهایی خود را با مسئولان آبی انجام دهد.
منصوریان جواب نهایی خود به مسئولان باشگاه نفت را منوط به این نشست دانسته تا در صورت توافق نهایی با مسئولان استقلال قید حضور در نفت را بزند.

اما نکته اینجاست که منصوریان در نشست با نفتی‌ها به توافق‌هایی رسیده است. منصوریان در نشست چهارشنبه شب به حفظ بازیکنان نفت و جذب چهار بازیکن طراز اول از دیگر تیم‌ها اشاره کرده است که نفتی‌ها اعلام کرده‌اند همه مقدمات این برنامه فراهم است.

وزیر نفت به شدت علاقه‌مند است که فرصت قهرمانی نفت در آسیا را از دست ندهد و به همین جهت می‌کوشد که منصوریان را حفظ و آنچه او می‌خواهد را هم فراهم کند. برای اغوای منصوریان همه کار شده. حتی به او پیشنهاد دستمزد یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی داده‌اند.

پیشنهادهای ارائه شده به منصوریان می‌تواند بر تردید‌های او برای رفتن به استقلال بیفزاید. به خصوص اینکه زمزمه‌هایی می‌شنویم از حضور دو بازیکن مورد توجه منصوریان در تیم‌هایی جز استقلال.

آندرانیک تیموریان که یکی از اولویت‌های منصوریان برای آمدن به استقلال محسوب می‌شود به دلایلی حاضر به بازگشت نیست. آندو می‌خواهد یک فصل دیگر در تراکتورسازی باقی بماند.

از سویی بازگرداندن مهدی رحمتی به استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. منصوریان که علاقه بسیاری به داشتن رحمتی دارد شاید در نهایت اگر استقلالی شد نتواند این دروازه‌بان را هم در اختیار داشته باشد.

باشگاه تراکتورسازی به شدت خواهان رحمتی است و منصوریان می‌تواند در ذهن تصور کند که اگر آندو و ادینیو در این تیم بمانند رحمتی تا چه حد برای پیوستن به جمع تبریزی‌ها علاقه‌مند خواهد شد.

به سرانجام نرسیدن این پیش‌شرط‌ها ممکن است علی منصور را در نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال می‌گذارد دچار تردید‌های فراوان کند.

بنابراین شاید منصوریان را برخلاف پیش‌بینی‌ها در استقلال نبینیم و شاید هم در نهایت او استقلالی شود. همه چیز به مدیران استقلال بستگی دارد. به هنری که کمیته انتخاب سرمربی در مذاکره با منصوریان به خرج خواهد داد.

قرار است جلسه منصوریان با افشارزاده در محل این باشگاه انجام بگیرد که در صورت توافق نهایی طرفین این مربی به عنوان سرمربی استقلال اعلام می شود در غیر این صورت او در نفت به کار خود ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا