افتتاح ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه مخابراتی در تهران

  به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، این ۳۷۰ پروژه مخابراتی مجموعا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال طراحی شده که شامل ۴۲ برنامه توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر IP بر بستر فیبر نوری، ۱۱۰ پروژه توسعه پورت‌های پر سرعت دیتا، ۶۹ طرح توسعه شبکه انتقال درون استانی و ۱۰۸ پروژه …

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، این ۳۷۰ پروژه مخابراتی مجموعا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال طراحی شده که شامل ۴۲ برنامه توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر IP بر بستر فیبر نوری، ۱۱۰ پروژه توسعه پورت‌های پر سرعت دیتا، ۶۹ طرح توسعه شبکه انتقال درون استانی و ۱۰۸ پروژه در بخش توسعه پورت تلفن ثابت می‌شود.
همچنین ۱۹ پروژه توسعه شبکه فیبر نوری، ۱۶ پروژه توسعه شبکه سوئیچ مبتنی بر IP، هشت پروژه در بخش سیستم‌های پشتیبانی عملیات و پروژه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان تجاری، طرح‌هایی است که این هفته در شرکت مخابرات استان تهران افتتاح و عملیاتی خواهد شد.
افتتاح و بهره‌برداری رسمی از پروژه OTN مخابرات استان تهران که در ۶۹ مرکز به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد از جمله دیگر برنامه‌های افتتاحی خواهد بود. با بهره‌برداری از این پروژه می‌توان سرویس‌های ۱۰G و ۱۰۰G را به اپراتورها و مشترکان بزرگ مخابرات تهران ارائه داد. همچنین با بهره برداری از این پروژه ظرفیت شبکه TDM تا STM64 افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا