خاطره ضرغامی از رفتار ناطق نوری در انتخابات

سید عزت‌الله ضرغامی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بود و رقابت بین آقای ناطق نوری و دکتر احمدی (عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی) در تهران؛ قطب بندی جریان های راست و چپ هم برقرار بود! خاطره ضرغامی از رفتار ناطق نوری در انتخابات نتیجه ی انتخابات به …

سید عزت‌الله ضرغامی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بود و رقابت بین آقای ناطق نوری و دکتر احمدی (عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی) در تهران؛ قطب بندی جریان های راست و چپ هم برقرار بود!

خاطره ضرغامی از رفتار ناطق نوری در انتخابات

نتیجه ی انتخابات به نفع آقای ناطق نوری رقم خورد. فردای آن روز منزل آقای ناطق بودم. ایشان عازم حج بود. پیشنهاد دادم تلفنی از آقای دکتر احمدی حلالیت بطلبد و خسته نباشید بگوید؛ قبول کرد؛ شماره را گرفتم و بعد از احوالپرسی گوشی را به آقای ناطق دادم؛ سکانس باصفایی اتفاق افتاد؛ گفتگویی سرشار از دوستی و محبت و اظهار ارادت به یکدیگر. هیچ کدورتی باقی نماند و هر کدام دنبال مسؤولیت و تکلیف خود رفتند.

نمی دانم چرا امروز این کارها سخت شده است. توقع اخلاق، تواضع و گذشت از حاکمان بیشتر است تا عوام الناس! در حالی که در فضای سیاسی کشور بر عکس شده است!

آقای دکتر احمدی، هم عالم است و هم زاهد. در مدتی که در دبیرخانه شورا (سال های پایانی دهه٦٠) حضور داشتم، معمولاً نهار ايشان نان و سبزی و پنیر بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا