جدایی کاسیاس از رئال مادرید قطعی شد

ایکر کاسیاس و باشگاه رئال مادرید به توافق رسیدند که در تابستان سال جاری راه خود را از یکدیگر جدا کنند. به این ترتیب کاسیاس ۳۴ ساله پس از ۱۶ سال حضور در جمع کهکشانی‌ها از سانتیاگو برنابئو می‌رود. بر اساس گزارش TVE کاپیتان رئال مادرید هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت …

ایکر کاسیاس و باشگاه رئال مادرید به توافق رسیدند که در تابستان سال جاری راه خود را از یکدیگر جدا کنند. به این ترتیب کاسیاس ۳۴ ساله پس از ۱۶ سال حضور در جمع کهکشانی‌ها از سانتیاگو برنابئو می‌رود.

بر اساس گزارش TVE کاپیتان رئال مادرید هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت اما مسئولان باشگاه به او گفتند که برای فصل بعد به دنبال دروازه‌بان دیگری هستند.

کاسیاس در ۹ سالگی به رئال مادرید پیوست و یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه است اما آمادگی او در دو سه فصل گذشته چندان بالا نبود و باعث شد دروازه‌بان‌هایی چون دیگو لوپز و کیلور ناواس جای او را درون دروازه بگیرند.

رئال مادرید از ماه ژانویه تاکنون به دنبال جذب داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد بوده و بر اساس ادعای روزنامه مارکا در ساعات آینده قرارداد او با رئال مادرید امضا خواهد شد.

دخیا که به عنوان نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل گذشته هم معرفی شد، تا پایان سال ۲۰۱۶ با یونایتد قرارداد دارد و طبیعی است که منچستر بخواهد برای بازیکنی که در سال ۲۰۱۱ با مبلغ ۱۷.۸ میلیون پوند از آتلتیکومادرید به خدمت گرفت،‌ مبلغ بالایی طلب کند.

TVE همچنین اعلام کرد که در یکی دو ماه گذشته نزدیک به ۱۰ باشگاه علاقه خود را برای جذب کاسیاس اعلام کرده‌اند که در این میان فنرباغچه ترکیه مذاکرات موفقی با این بازیکن داشته و گفته می‌شود که آرسنال هم از خیلی وقت پیش وضعیت این بازیکن را دنبال می‌کرده تا در صورت امکان کاسیاس را به خدمت بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا