علت استفاده از کرم ضد آفتاب با Spf ۳۰ در تابستان

اکثر افرادی که در معرض گرما قرار می گیرند ممکن است به بیماری‌های پوستی زیادی مبتلا شوند، از جمله افراد مسن بالاتر از ۷۵ سال که به تنهایی زندگی می‌کنند، نوزادان، خردسالان،‌ کودکان و کسانی که خارج از محیط منزل کار می‌کنند بیشتر در معرض خطر بیماری‌های مرتبط با فصل گرما قرار می‌گیرند. افرادی که …

اکثر افرادی که در معرض گرما قرار می گیرند ممکن است به بیماری‌های پوستی زیادی مبتلا شوند، از جمله افراد مسن بالاتر از ۷۵ سال که به تنهایی زندگی می‌کنند، نوزادان، خردسالان،‌ کودکان و کسانی که خارج از محیط منزل کار می‌کنند بیشتر در معرض خطر بیماری‌های مرتبط با فصل گرما قرار می‌گیرند.

افرادی که در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرند ممکن است به آفتاب سوختگی، جوش‌، تاول و کم‌آبی بدن دچار شوند.

برای جلوگیری از گرم‌شدن در فصل تابستان، مصرف دو لیتر مایعات از جمله آب‌میوه‌های تازه و آب نارگیل و نوشیدنی‌های کافئین دار مانند قهوه و چای حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارشات،‌ اشعه UV موجود در نور آفتاب بسیار خطرناک است که برای جلوگیری از اثر آن باید از کرم‌های ضد آفتاب با Spf30 استفاده کرد.

استفاده از لباس‌های رنگ روشن و پوشیدن کلاه نیز تا حدی می‌تواند از گرمای تابستان بکاهد، همچنین استفاده از نعنا و مرطوب کننده ها و آلوئه‌ورا نیز در خنک شدن در فصل تابستان ضروری است.

پوشیدن لباس‌هایی از جنس ابریشم و پنبه و عدم استفاده از پارچه‌های مصنوعی مانند پلی استر تا حدودی از گرمای حاصل از تابستان می‌کاهد.

دکمه بازگشت به بالا