قم میزبان اردوی تیم ملی تنیس روی میز می‌شود

محمد عموئیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس نظر سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در رده سنی نونهالان، قم به‌زودی میزبانی از اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان را بر عهده می‌گیرد. وی افزود: در حاشیه برگزاری مسابقات منطقه ای نونهالان و نوجوانان در قم، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان با …

محمد عموئیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس نظر سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در رده سنی نونهالان، قم به‌زودی میزبانی از اردوی تیم ملی نونهالان کشورمان را بر عهده می‌گیرد.

وی افزود: در حاشیه برگزاری مسابقات منطقه ای نونهالان و نوجوانان در قم، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان با ابراز رضایت از وضعیت خانه تازه تأسیس تنیس روی میز قم و معیارهای استاندارد آن، پیشنهاد کرد اردوی جدید تیم ملی در قم برگزار شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: زمان برگزاری این اردو در قم هنوز مشخص نیست اما فدراسیون تنیس روی میز به‌زودی زمان آن را اعلام می‌کند و برای نخستین بار، قم میزبانی از اردوی تیم ملی را در خانه مجهز تنیس روی میز بر عهده می‌گیرد.

عموئیان بیان کرد: خانه تنیس روی میز قم، زمستان سال گذشته پس از سال‌ها وقفه در تکمیل و راه‌اندازی آن، سرانجام به بهره‌برداری رسید و از آن زمان تاکنون به مرکز اصلی توسعه تنیس روی میز و برگزاری مسابقات فرا استانی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: به دلیل حضور تیم‌های تنیس روی میز قم در رقابت‌های قهرمانی کشور در همه رده‌های سنی در ۲ بخش پسران و دختران از یک سو و ناکافی بودن اماکن تخصصی تنیس روی میز از سوی دیگر، راه‌اندازی خانه تنیس روی میز سرآغاز تحول در رشته تنیس روی میز در قم بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم خاطرنشان کرد: هیئت تنیس روی میز قم علاوه بر تلاش در حوزه ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی را نیز در دستور کار قرار داده است و بر همین مبنا، جشنواره‌هایی را در فضاهای عمومی نظیر بوستان‌ها برای اقشار مختلف مردم برگزار کرده است.

دکمه بازگشت به بالا