پاسخ طنزآمیز مهراب قاسمخانی به جهانگیر الماسی

بعد از دو سال از اون ماجرای قبلی، استاد الماسی باز مصاحبه کردن (هفته نامه تماشاگران) و باز به ما لطف داشتن. منم از اونجا که احترام به اساتید رو واجب میدونم خودم رو موظف دونستم که پاسخ لطفشون رو بدم: اول- استاد سریال پژمان مال دو سال پیش بود. خوب یا بد تموم شد …

بعد از دو سال از اون ماجرای قبلی، استاد الماسی باز مصاحبه کردن (هفته نامه تماشاگران) و باز به ما لطف داشتن. منم از اونجا که احترام به اساتید رو واجب میدونم خودم رو موظف دونستم که پاسخ لطفشون رو بدم:

اول- استاد سریال پژمان مال دو سال پیش بود. خوب یا بد تموم شد و رفت به خدا. هر چقدرم بد بود باور کنید مشکل سینما و تلویزیون ما اون سریال نبود که هنوز بعد از دو سال ذهنتون رو درگیر کرده.

دوم- فرمودید این قاسم خانی ها خانواده شون رو هم میبرن سر کار و همه جا هستن و چرا هر طرف نگاه میکنید ما هستیم… راستش اتفاقاً الان همین قاسم خانی ها از سریال پژمان به این طرف، یعنی دو ساله که کار نکردن. کدوم طرف رو نگاه میکنید که ما رو میبینید؟ اون خانواده ما هم که میفرمایید احتمالاً همسرامون هستن که والله ما نیاوردیمشون توی این کار. توی این کار بودن و آشنا شدیم و جسارتاً ازدواج کردیم. خدا خیر بده همسر منو که دو ساله داره خرجم رو میده.

سوم- گفتید ما ملت رو عقب مانده فرض کردیم با سریال هایی که می‌سازیم مثل پایتخت. استاد عزیز پایتخت سریال خوبی بود که محسن تنابنده و خشایار الوند نوشتن و ما متاسفانه هیچ نقشی در اون کار نداشتیم. بعدش هم از سریال در حاشیه به عنوان یکی دیگه از کارای بدمون مثال زدید که خوب اونم ما ننوشتیم.

نوشته های مشابه

آخر- استاد جان حیفه شمایی که آقای احمدی نژاد شخصاً از پشت صحنه فیلمتون بازدید میکنه و نزدیک دو میلیارد هزینه فیلمتون میشه ذهن گرانبهاتون رو برای یه سریال آبکی و ارزون که دو سال هم از پخشش گذشته و به قول خودتون یک مشت عقب مونده بی سواد ساختنش آشفته کنید.

آخر تر- ولی جان من اون قسمت از مصاحبه تون که گفتید آنجلینا جولی به خاطر صحبت های آقای سلحشور لباس پوشیدنش رو عوض کرد و بازیگری رو کنار گذاشت رو شوخی کردید دیگه؟ نه؟ خیلی بامزه بود اونجاش. مخصوصاً جایی که گفتید آنجلینا گفته شوهرم برد پیت خیلی غیرتیه و میخواسته بیاد ایران با شما درگیر بشه. شوخی بود دیگه؟؟؟ نبود؟؟

ببخشید مزاحم چرتتون شدم

با احترام

مهراب قاسم خانی بی سواد

دکمه بازگشت به بالا