عرضه گسترده اپل واچ در فروشگاه اینترنتی یک تماس

به گزارش خبرنگار موبنا، ساعت هوشمند اپل موسوم به “اپل واچ” با نسخه اسپورت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی در فروشگاه اینترنتی ۱تماس برای دسترسی عموم مشتریان قرار گرفته است. “Apple Watch” که با رابط کاربری فوق‌العاده جذاب، بر اساس طراحی iOS تولید شده، …

به گزارش خبرنگار موبنا، ساعت هوشمند اپل موسوم به “اپل واچ” با نسخه اسپورت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی در فروشگاه اینترنتی ۱تماس برای دسترسی عموم مشتریان قرار گرفته است.
“Apple Watch” که با رابط کاربری فوق‌العاده جذاب، بر اساس طراحی iOS تولید شده، ویژگی‌‌‌‌های منحصر به فردی را در خود جای داده است؛ از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به صفحه نمایش تمام‌دیجیتال با کیفیت Retina، اندازه کوچک، دستیار صوتی سیری، صفحه لمسی بسیار حساس همراه با اسپیکرهای هوشمند، پردازنده جدید و خاص S1 SiP، وای فای ۸۰۲.۱۱b/g، بلوتوث ۴.۰ و غیره اشاره کرد.
ناگفته نماند که ساعت اپل Apple Watch برای سلامتی و ورزش طراحی شده تا سلامتی کاربران را نیز زیر نظر داشته باشد؛ برای این منظور اپلیکیشن ضربان قلب، فشار خون، پیاده‌روی و غیره این امکان را به کاربران می‌دهد تا از سلامتی خود با خبر باشند و در صورت اختلال در هر یک از علائم حیاتی بدن، آن را مورد بررسی قرار دهند.
unnamed
در رابطه با شارژر این ساعت هوشمند می‌توان گفت که در پشت این ساعت چندین سنسور فوق‌العاده قدرتمند و حساس قرار گرفته که برای شارژ با اتصال سوکت، می‌توان آن را شارژ کرد.
این ساعت بارنگ‌بندی مشکی، سفید و آبی در فروشگاه اینترنتی ۱تماس برای دسترسی عموم مشتریان قرار گرفته است.
Apple Watch با رنگ بندی مشکی در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری با قیمت دو میلیون و۷۰ هزار تومان و دو میلیون و۹۷۰ هزار تومان در سایت ۱ تماس برای خرید عموم کاربران قرار گرفته است.
رنگ سفید این ساعت هوشمند که در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری تولید شده به ترتیب، با قیمت یک میلیون و۹۳۰ هزار تومان و دو میلیون و۴۷۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
همچنین رنگ آبی مدل فوق در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری به ترتیب، با قیمت یک میلیون و۹۳۰ هزار تومان و دو میلیون و۳۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.
ساعت هوشمند اپل موسوم به “Apple Watch” مدل اسپرت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری برای فروش در فروشگاه اینترنتی ۱تماس قرار گرفته و کاربران برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://1tamas.com/digital-equipment/smartwatch/applesmartwatch.html  مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. من خیلی وقته دنبال این اپل واچ ها تو فروشگاه های اینترنتی میگردم.۱تماس اولین سایتی بود که آورد.قیمتشم به نسبت جاهای دیگه پایینتره

  2. مرسی از سایت یک تماس که این امکان رو بهمون داد تا اپل واچ رو بهتر بشناسیم و بهترین خرید رو بکنیم.

دکمه بازگشت به بالا