بانک پاسارگاد، برنده جایزه بهترین بانک ایران

به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته در بازار بانکداری‌ایران، جایزه بهترین بانک را به بانک‌پاسارگاد اعطا کرد. وی ادامه داد: موسسه یورومانی، بانک‌پاسارگاد را حرفه‌ای‌ترین بانک در سطح مقبول در …

به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته در بازار بانکداری‌ایران، جایزه بهترین بانک را به بانک‌پاسارگاد اعطا کرد. وی ادامه داد: موسسه یورومانی، بانک‌پاسارگاد را حرفه‌ای‌ترین بانک در سطح مقبول در کشور ایران دانست. همچنین این موسسه بانک‌پاسارگاد را نمونه‌ای بسیار خوب از بانکی قلمداد کرد که سرمایه‌گذاران غربی در دوره و محیط پسا تحریم‌ها می‌توانند آن‌را مورد توجه قرار دهند. به گفته این موسسه این بانک بانکی است که می‌توان با آن وارد کسب و کار شد. رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد، در طول چند سال گذشته مورد توجه ارگان‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی قرار گرفته‌است. این ارگان‌ها به‌صورت مستمر این بانک را برای فعالیت‌های مختلف ارزیابی کرده و آمادگی خود را برای ایجاد ارتباط با آن اعلام کرده‌اند.
گفتنی است مراسم اهدای جوایز بهترین بانک‌های خاورمیانه در سال ۲۰۱۵، در دبی و با حضور اشخاص برجسته‌‌ای از بازارهای سرمایه و بانکداری سراسر خاورمیانه برگزار شد. اعطای این جوایز از سال ۱۹۹۲ آغاز شده‌ و بخشی از برنامه اعطای جوایز جهانی موسسه یورومانی به برترین‌ها است که به عنوان معیاری جهت مقایسه موسسات پیشرو در بخش مالی منطقه محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا