منتفی شدن فروش بخشی از سهام شرکت مخابرات

داوود زارعیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان یکی از سهام داران شرکت مخابرات روز یکشنبه قسط یازدهم مربوط به خصوصی سازی این شرکت را در وجه سازمان خصوصی سازی پرداخت کرد. وی با تشکر از سازمان خصوصی سازی گفت: اقساط مربوط به خصوصی سازی …

داوود زارعیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان یکی از سهام داران شرکت مخابرات روز یکشنبه قسط یازدهم مربوط به خصوصی سازی این شرکت را در وجه سازمان خصوصی سازی پرداخت کرد.
وی با تشکر از سازمان خصوصی سازی گفت: اقساط مربوط به خصوصی سازی شرکت مخابرات ۱۶ قسط بوده که تاکنون ۱۱ قسط آن پرداخت شده است.
زارعیان همچنین افزود: مبلغ قسط یازدهم ۵۰۰ میلیارد تومان بود که اسناد پرداختی آن روز دوشنبه تحویل سازمان خصوصی سازی شده است و بدین ترتیب فروش بخشی از سهام شرکت مخابرات از سوی سازمان خصوصی سازی منتفی شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی هفته گذشته اعلام کرده بود به علت وصول نشدن مطالبات و معوق شدن بدهی های شرکت توسعه اعتماد مبین، سازمان خصوصی سازی بلوک ۴/۷۸ سهام شرکت مخابرات را به وکالت از شرکت توسعه اعتماد مبین به فروش می رساند.
علی اشرف پوری حسینی در این زمینه گفته بود: بیست و پنجم خرداد زمان واگذاری این بخش از سهام شرکت مخابرات خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا