وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات عازم چین شد

به گزارش خبرنگار موبنا، “محمود واعظی” در این سفر شش روزه که به منظور جذب و بکارگیری توانمندی های دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می گیرد، با وزیر صنعت و معدن و روسای شرکت های خصوصی و دولتی چاینا تلکوم، هواوی و ZTE چین دیدار و درباره همکاری های متقابل گفت …

به گزارش خبرنگار موبنا، “محمود واعظی” در این سفر شش روزه که به منظور جذب و بکارگیری توانمندی های دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می گیرد، با وزیر صنعت و معدن و روسای شرکت های خصوصی و دولتی چاینا تلکوم، هواوی و ZTE چین دیدار و درباره همکاری های متقابل گفت و گو خواهند کرد.
انتقال تجربیات ICT بین دو کشور ایران و چین و همچنین بهبود و ارتقاء سطح همکاری های طرفین در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر اهداف سفر وزیر ارتباطات کشورمان به چین عنوان شده است.
براساس این گزارش شرکت ایرانیان نت نیز بعنوان یکی از شرکت های بخش خصوصی در این سفر حضور دارد و به عنوان اپراتور چهارم کشور از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است، عملیاتی نمودن برنامه های تدوین شده در زمان مقرر را با جذب سرمایه گذاری خارجی تحقق بخشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان را در این سفر ۶ روزه، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و چند تن از مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همراهی می کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا