اینترنت ۳G در سه شهرستان لرستان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار موبنا، هومان محمودی در مراسم قرعه کشی جشنواره همراه اول اظهار داشت: این جشنواره از اول بهمن ماه ۹۳ شروع شد و با یک بار تمدید تا اول خرداد امسال ادامه پیدا کرد. وی متولی برگزاری جشنواره زمستانی همراه اول را شرکت ارتباطات سیار خواند و بیان داشت: هدف از برگزاری این …

به گزارش خبرنگار موبنا، هومان محمودی در مراسم قرعه کشی جشنواره همراه اول اظهار داشت: این جشنواره از اول بهمن ماه ۹۳ شروع شد و با یک بار تمدید تا اول خرداد امسال ادامه پیدا کرد.
وی متولی برگزاری جشنواره زمستانی همراه اول را شرکت ارتباطات سیار خواند و بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش میزان کارکرد مشترکین همراه اول و فعالسازی سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول است.
وی عنوان کرد: در این راستا ۷۳ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۴۴۳ رکورد در سامانه ثبت شد که از این تعداد رکورد به قید قرعه به ۷۱ نفر جوایز نفیسی اهدا می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان به نوع جوایز اهدایی به برندگان جشنواره زمستانی همراه اول اشاره کرد و گفت: این جوایز شامل هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، پنج کمک هزینه سفر به کیش، ۲۲ گوشی هوشمند و ۳۶ تبلت خواهند بود.
محمودی از برگزاری جشنواره بعدی همراه اول در سطح استان و در آینده نزدیک خبر داد و افزود: از مشترکینی که به علت بدهی سیمکارت آن ها قطع است می خواهیم که با پرداخت بدهی خود زمینه حضور در این جشنواره را برای خود فراهم کنند.
وی میزان طلب مخابرات لرستان از مشترکین همراه اول را حدود شش میلیارد تومان برشمرد و گفت: این میزان بدهی مشترکین مقدار قابل توجهی است و با توجه به اینکه این پول به بیت المال مربوط می شود از بدهکاران در این زمینه تقاضا داریم نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان افزود: موضوع عدم پرداخت بدهی مشترکین همراه اول پس از دریافت اخطار از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد و این مشترکین در صورت عدم توجه به پرداخت بدهی علاوه بر اینکه مجبورند بدهی خود را پرداخت کنند بایستی هزینه های ناشی از پرداخت حق الوکاله شرکت مخابرات را پرداخت کنند.
محمودی اضافه کرد: اگر بدهی مشترکین همراه اول پرداخت شود و این پول بازگشت داده شود باعث توسعه مخابرات استان خواهد شد.
وی قیمت فعلی سیمکارت دائمی همراه اول را ۱۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم دارای سیمکارت همراه اول بوده ولی از آن ها استفاده نمی کنند به آن ها پیشنهاد می شود از سیمکارت های خود استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان با بیان مطلب که هرچه مجموعه شرکت مخابرات در بستر IT بیشتر سرمایه گذاری کند هزینه های مردم کمتر می شود عنوان کرد: راه اندازی اینترنت «تری جی»در برخی از شهرستان های استان در حال اجراست.
محمودی یادآور شد: در حال حاضر در سه شهرستان استان اینترنت ۳G نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات لرستان برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود با مشکل نقدینگی مواجه است بیان داشت: پیشرفت شرکت مخابرات استان منوط به پرداخت بدهی مشترکین در زمینه تلفن همراه، ثابت و اینترنت است.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا