«آمازون» هم به حمایت از داعش پرداخت

این پایگاه خبری در ادامه افزود: در سایت آمازون بریتانیا نسخه های کاغذی چهار شماره نخست این نشریه تبلیغاتی به مبلغ ۶.۴۹ پوند به فروش می رسد. این رسانه ادامه داد: با وجود رایگان بودن دانلود نسخه های دیجیتالی این نشریه، اما آمازون هنوز در این خصوص اظهارنظر نکرده است. به نوشته این رسانه انگلیسی، …

این پایگاه خبری در ادامه افزود: در سایت آمازون بریتانیا نسخه های کاغذی چهار شماره نخست این نشریه تبلیغاتی به مبلغ ۶.۴۹ پوند به فروش می رسد.

این رسانه ادامه داد: با وجود رایگان بودن دانلود نسخه های دیجیتالی این نشریه، اما آمازون هنوز در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

به نوشته این رسانه انگلیسی، نشریه «دابق» به موضوعاتی از جمله الهیات اسلامی، رخدادهای روز و اخبار این گروه شبه نظامی می پردازد.

پیش از این بارها رسانه ها درباره ابهام های سیاست غرب دربرابر این گروه تروریستی مطالبی را بیان کرده بودند اما تبلیغات و درآمدزایی برای اعضای داعش آن هم در یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک آمریکایی، چهره دیگری از حمایت غرب از این تروریستها را آشکار ساخت.

ائتلاف آمریکایی با وجود ادعای مبارزه با گروه تروریستی داعش، بارها در عمل نشان داده اند نه تنها در این زمینه تلاشی نمی کنند، بلکه فضا را برای ادامه فعالیت این گروه تروریستی تکفیری فراهم کرده اند، همانند اقدامی که سایت آمازون برای فروش نشریه تبلیغاتی داعش در پیش گرفته است.

داعش با توجه به فضایی که از سوی حامیانش برای آنها فراهم شده، توانسته خود را به پیشرفته ترین فنآوری ها در حوزه رسانه نیز تجهیز کند.

کارشناسان رسانه با تحلیل ویدئوهای منتشره از سوی این گروه تروریستی تاکید کردند که آنها از فنآوری های پیشرفته و اپراتورهای حرفه ای استفاده می کنند؛ ضمن آنکه داعش در بحث رسانه بسیار «سخاوتمندانه» رفتار می کند و پول خوبی به افراد حرفه ای که با این گروه همکاری می کنند، می پردازد.

دکمه بازگشت به بالا