قدرداني صميمانه دکتر سيف از عملکرد بانک اقتصادنوين در پروژه “چکاوک”

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در لوح تقدير دکتر ولي‌اله سيف به حسن معتمدي آمده است: خدمت به خلق در راستاي اعتلاي اين سرزمين، يک پله از هزاران پله صعود تا قرب خدا و رسيدن به کمال مسلماني است. کساني که توفيق خدمت به ديگران را دارند؛ حس حيات و …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در لوح تقدير دکتر ولي‌اله سيف به حسن معتمدي آمده است:
خدمت به خلق در راستاي اعتلاي اين سرزمين، يک پله از هزاران پله صعود تا قرب خدا و رسيدن به کمال مسلماني است. کساني که توفيق خدمت به ديگران را دارند؛ حس حيات و نبض انسانيت آنان زنده و بيدار است و لحظه به لحظه با چاشني خلوص و لذتي ناب به پروردگار نزديک مي‌شوند و همين رفتار سبب ساز محبوبيت نزد ديگران، حکومت بر دلها و نفوذ در جان‌ها است.
پرواز “چکاوک” بر آسمان اقتصاد ايران زمين، لحظه زيباي پيوند ميان همان نيت پاک و همت والاي شما بزرگمردان ايران است که با بکارگيري نيروهاي متخصص داخلي و تلاش شبانه روزي و بي‌دريغ اين عزيزان در بستري از صبر و مقاومت، طليعه‌دار عرصه نويني بر نظام بانکي کشور گشته‌ايد.
لذا صميمانه‌ترين تقدير بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران را از عملکرد مجموعه منسجم، پاسخگو و متعهد آن بانک اعلام داشته و ضمن تبريک براي همکاري در خور تحسين، توفيق روزافزون شما را در خدمت به ميهن عزيزمان خواستاريم.
اين لوح تقدير در آستانه سالروز ميلاد منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) طي مراسمي توسط دکتر جهانگيري معاون اول رئيس جمهور و دکتر سيف رئيس کل بانک مرکزي به حسن معتمدي مديرعامل بانک اقتصادنوين اهدا شد.
لازم به ذکر است معاونت مالي بانک اقتصادنوين در کارگروه تخصصي پروژه سامانه چک و اسناد بانکي کاغذي (چکاوک) نقش موثر و تعيين‌کننده‌اي داشت و اين سامانه با مشارکت همکاران شبکه بانکي از جمله بانک اقتصادنوين مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا