کارنامه مخابرات در بخش ثابت، سیار و اینترنت سال ۹۳

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، خصوصی‌سازی این شرکت نیز یک سال بعد (۱۳۸۸) صورت گرفت و یک سال بعد نیز شرکت ارتباطات سیار که تاریخ تأسیس آن به سال ۱۳۸۳ بر می‌گردد، به سهامی عام تبدیل شد. هم‌اکنون ۵۰ درصد به علاوه یک سهم از کل سهام مخابرات در اختیار شرکت …

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، خصوصی‌سازی این شرکت نیز یک سال بعد (۱۳۸۸) صورت گرفت و یک سال بعد نیز شرکت ارتباطات سیار که تاریخ تأسیس آن به سال ۱۳۸۳ بر می‌گردد، به سهامی عام تبدیل شد.

هم‌اکنون ۵۰ درصد به علاوه یک سهم از کل سهام مخابرات در اختیار شرکت توسعه اعتماد مبین، ۲۰ درصد در اختیار شرکت‌های کارگزاری سهام عدالت، ۱۹.۷۸ درصد در اختیار دولت، ۵.۲۲ درصد نزد سهامداران حقیقی و حقوقی دیگر و پنج درصد و یک سهم نیز در اختیار کارکنان این شرکت است.

شرکت‌های ارتباطات سیار، مخابرات استانی و سامان سازه غدیر (شرکت مدیریت املاک) زیرمجموعه گروه مخابرات ایران به حساب می‌آیند که مجموعا ۵۰ هزار و ۱۳۲ نفر سرمایه انسانی دارد.

این گروه در بخش منابع انسانی دارای سه رده کارکنان پیمانکاری با ۲۲ هزار و ۳۶۴ نیرو، کارکنان دائم با ۲۲ هزار و ۵۳۲ نیرو و کارکنان موقت (قراردادی) با پنج هزار و ۲۳۶ نفر نیروی کاری است.

در حالیکه طی ماه‌های اخیر انتقادات فراوانی بر عملکرد این شرکت خصوصی وارد شده، ضروری است نگاهی به فعالیت‌های آن در سال ۹۳ و میزان تحقق اهداف یک ساله‌اش بیندازیم.

شرح

برنامه

عملکرد

درصد تحقق

دایری تلفن ثابت

۱.۰۰۰.۰۰۰

۹۵۱.۴۷۲

۹۵.۱

دایری تلفن همراه

۶.۰۰۰.۰۰۰

۶.۷۰۰.۰۰۰

۱۱۲

دایری پورت پرسرعت

دیتا (اینترنت)

۳.۰۲۳.۱۹۶

۱.۳۱۰.۹۷۵

۴۳.۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا