یک نماینده: خودرو بی‌کیفیت چینی نخرید

جلیل جعفری اظهار کرد: ما از وزارت صنعت می‌خواهیم جلوی دلالان را بگیرد؛ کسانی که با واردات ماشین‌های بی‌کیفیت چینی شاسی بلند و سواری بازار را از ماشین‌های آشغال چینی پر کرده‌اند. وی واردات خودروهای چینی را موجب تضعیف تولید داخل و ایجاد رکود دانست و گفت: این کار همچنین اشتغال کشور را با مشکل …

جلیل جعفری اظهار کرد: ما از وزارت صنعت می‌خواهیم جلوی دلالان را بگیرد؛ کسانی که با واردات ماشین‌های بی‌کیفیت چینی شاسی بلند و سواری بازار را از ماشین‌های آشغال چینی پر کرده‌اند.

وی واردات خودروهای چینی را موجب تضعیف تولید داخل و ایجاد رکود دانست و گفت: این کار همچنین اشتغال کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و این در حالی است که صنایع خودروسازی می‌گویند نیروی مازاد دارند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خودروهای بی‌کیفیت چینی خطرات جانی برای مردم دارند، تصریح کرد: این خودروها یکسری قوطی‌های خالی هستند که درون آنها پوچ است و معلوم نیست وزارت صنعت چطور مجوز واردات به این خودروها می‌دهد، چه کسانی پشت این کار هستند و چه پول‌هایی جابجا می‌شود.

جعفری با اعلام اعتراض شدید خود نسبت به این امر، گفت که نمایندگان مجلس می‌توانند با ابزار سوال و استیضاح خواستار پاسخگویی وزارت صنعت در مورد عدم جلوگیری از واردات خودروهای چینی بی‌کیفیت شوند.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا