وضعیت خرید خدمت سربازی مشمولان غایب

برخی از کاربران این رسانه که مشمول طرح جریمه یا خرید خدمت سربازی هستند، از دیر شدن و بلاتکلیف بودنشان گله دارند. آن ها در کامنت های مختلف می نویسند که ماههاست منتظر پیامک سازمان وظیفه عمومی هستند و از دیر شدن تعیین تکلیفشان ناراحتند. سردار کریمی، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی اما این گلایه …

برخی از کاربران این رسانه که مشمول طرح جریمه یا خرید خدمت سربازی هستند، از دیر شدن و بلاتکلیف بودنشان گله دارند. آن ها در کامنت های مختلف می نویسند که ماههاست منتظر پیامک سازمان وظیفه عمومی هستند و از دیر شدن تعیین تکلیفشان ناراحتند.

سردار کریمی، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی اما این گلایه را به جا نمی داند و معتقد است کسی که این همه سال غیبت داشته، می تواند شش ماه هم صبر کند.

وی به خبرآنلاین می گوید: قرار بر این بود که تا پایان امسال وضعیت سربازان غایب بررسی و رسیدگی شود که دیر شدن آن تا اواسط خرداد اصلا عجیب نیست.

سردار کریمی ادامه می دهد: کار بررسی به سرعت در حال انجام است و تا کنون سی هزار پیامک برای مشمولان فرستاده شده است.

این مقام مسئول در سازمان نظام وظیفه عمومی به مشمولان این طرح قول می دهد که تا نیمه اول سال، به کار همگی مشمولان رسیدگی کامل شود.

چندی پیش نمایندگان پایه ریالی مشمولین غایب با مدرک تحصیلی زیر دیپلم را ده میلیون تومان و دارندگان مدرک دیپلم را ۱۵ میلیون تومان تعیین کردند. همچنین دارندگان مدرک فوق دیپلم برای دریافت کارت معافیت باید ۲۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کنند.

این مبلغ برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۵ میلیون تومان و دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا