بهره برداري از نسل چهارم تلفن همراه در کلانشهر اهواز

به گزارش خبرنگار موبنا، مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان گفت: بیش از ۲۲۰ سایت جدید برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه در یازده شهر استان وجود دارد و ۲۰ سایت هم در جهت استفاده مشترکان از خدمات نسل چهارم در کلانشهر اهواز راه اندازی شده است. کریم آرمات اظهارکرد: دکل های آنتن تلفن همراه در …

به گزارش خبرنگار موبنا، مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان گفت: بیش از ۲۲۰ سایت جدید برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه در یازده شهر استان وجود دارد و ۲۰ سایت هم در جهت استفاده مشترکان از خدمات نسل چهارم در کلانشهر اهواز راه اندازی شده است.
کریم آرمات اظهارکرد: دکل های آنتن تلفن همراه در سطح استان بازسازی شده اند تا خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه در اهواز ارائه شود و برای این منظور بیش از ۱۱۶ سایت جدید برای پوشش مطلوب آنتن دهی تلفن همراه در خوزستان راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: مقرر شده است که توسط شرکت ارتباطات سیار در ۹ شهرستان استان نسل سوم تلفن همراه راه اندازی شده و با اضافه شدن یازده شهر جدید، جمع استفاده کنندگان از این سرویس به ۲۰ شهر می رسد.
مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان افزود: بیش از ۳۵۰ مرکز ارائه سرویس اینترنت و تلفن همراه از سوی شرکت مخابرات در استان وجود دارد.
آرمات با بیان اینکه در بخش ارائه اینترنت خانگی در برخی مناطق که ظرفیت کافی ندارند امکان افزایش ظرفیت وجود دارد، تصریح کرد: با امکانات ایجاد شده در حال حاضر امکان افزایش ظرفیت خدمات اینترنت خانگی تا ۹۰۰ هزار مشترک وجود دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان عنوان کرد: هم اکنون ۲۲۰ هزار مشترک اینترنت خانگی در استان وجود دارد.
سه میلیون و هفتصد هزار مشترک تلفن همراه و یک و نیم میلیون مشترک تلفن ثابت در استان خوزستان وجود دارد.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا