مریم معصومی با این عکس از مدل موی جدیدش رونمایی کرد

نوشته های مشابه

۱۹ دیدگاه

  1. چشمهای شما روشن ! شما هم که شدید آتش بیار معرکه . به ما چه که مویش را چه مدلی زده است و به شماهم چه ؟ برود به خانواده اش نشان بدهد.

  2. متاسفم برای این خانم محترم و جامعه ای که برخلاف عرف دارن میرن جلو ملت و کسی نیست چیزی بگه

    خدا اخر عاقبت این مملکتو با این ودل های اخلاقیش به خیر کنه

  3. جای تاسفه واسه تلویزیون و ملت ما ماشالا الان خانمای ما واسه نشون دادن خودشون چکارا که نمیکنن٫من در مورد حجاب این خانم بازیگر ی طور دیگه ای فکر میکردم ولی الان…

  4. ما که نمیشناسیم این خانومو.اصلا فیلماشوهم ندیدم.بازیگرا شورشو دراوردن فقط تقلید از خارجیا.این همه ارایش میکنن و خودشونو در معرض دید میذارن.من موندم اینا از خدا و عذابش نمیترسن.چقدر هم زشته.رژ پررنگ میزنن که مثلا جلوه کنه.تو مملکت اسلامی این کارا خنده دار و گریه اوره والا.

  5. بنظرم بعضی از بازیگران و سینما خود عامل ترویج بی حجابی در جامعه هستند که فردای قیامت باید در مقابل خدا ،پیامبر (ص)،امامان و شهدا پاسخگو باشند

  6. چوب حراج زده به مایملکش ..تقریبا به همه چیزش..چون بغیر از این ظاهر هیچ چیزی نداره..نه علمی نه سوادی نه هنری نه تخصصی نه توانایی خاصی ..همه چیز در طبق اخلاص.

  7. جالبه امروزه هر کس به طریقی میخواد خودش رو مطرح کنه مثلا یک نفر مدل موی جدید میزنه میخواد اون رو تو نت به دیگران نشون بده البته شایدم این بنده خدا قصد این کار رو نداشته ولی خوب عکس ایشون با این عنوان میاد تو سایت ، یا عکسهایی که تو تالارهای عروسی گرفته میشه بعد سر از نت و این موارد در میاره

  8. با دیدن یه عکس دنیا و آخرت این خانم رو بردید زیر سوال. فکر میکنید نگاه خدا نسبت به این نظرات تند و اهانت آمیز شما چیه؟ شاید این خانم عرج و قربش از خیلی از ماها پیش خدا بیشتر باشه….
    با دیدن یه اشتباه از یک انسان نباید هرطوری که دوست داریم در موردش قضاوت کنیم. بعضی از چیزا رو بگذاریم رو حساب بی تجربگی
    فکر کنک اینطوری خیلی قشنگ تر کنار هم زندگی می کنیم
    ارادتمند همه….

  9. خواهشا این جمله زو که اجر و قربش پیش خدا بیشتره رو تکرار نکنین. همین جمله یه انحرافیه که تو شرع ما وارد شده. شما برین قران رو که کلام خداست ببینین دقیقا اشاره کرده به موی زن که اگه بیرون باشه اون دنیا از اون مو اویزون میشه و کلی عذابهای شدید. حالا شما خودتو مسخره کردی یا خدا رو ؟ خدا حسابگر مطلق هستش و عذابی رو که گفته میده. پس انحراف در شرع رو گسترش ندین. بدعت در دین هم تنها گناهیه که خدا ازش نمیگذره. پس خیلی مواظب باشین.

  10. کجای قران به موی زن اشاره شده؟ اصا چنین چیزی در قران نیست …تنها جمله نزدیک کردن روسری به گریبان در قران هست و هیچ حرفی از موی سر نیست

  11. متاسفم برای افرادی که فکر می کنند با دیده شدن چند تار موی یک خانوم دنیا به آخر میرسه و بهشتی یا جهنمی بودن خانومها با نوع حجابشون مشخص میشه!!!!

  12. حسين جان، مگه عرف هموني نيست که اکثريت مردم ميخان؟ وقتي اين کارها رو اکثريت مردم ميخان يعني اين عرفه و اوني که شما ميفرماييد قانون هست! مثل خيلي قانون هاي ديگه، مثل ماهواره که ممنوعه ولي ۷۰% مردم دارند! مثل گروههاي زير زميني موسيقي که مجوز ندارند ولي تو هر ماشيني ميتوني آهنگشونو پيدا کني. يکم فکر کني کلي مثال ديگه هم اطرافمون هست.

  13. اگه آمادگی دارید از موارد دیگتون هم رونمایی کنید خبر بدید فوری عکاس بفرستیم. ایده هم میدیم.

  14. شما واقعا انتظار دارید یه خانوم با این حجاب بره بهشت ؟!!! فک کنم اطلاعاتتون از دینتون زیر صفره . یه فکری براش بکنید

دکمه بازگشت به بالا